Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Renkaista

<< < (3/4) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.10.2014     kello on 15:27 ---No eipä haittaa.  :)

Pitäisi kanssa jumpata talvirenkaat alle ja samalla ruveta pohtiin, mitä teen kesiksien kanssa. Kovettuneet ovat (leima muistaakseni alkuvuosi 08) ja pintaa enää ehkä 4-5 mm. Jos en lähdekään britteihin ensi kesänä, niin ei tarvi vaihtaa. Jos lähden niin vaihdan.

Rengasketjuja täällä on useampia, vaan kysytään sitten tässä, jotta mitkä ne on hiljaiset ja jämäkät kesärenkaat? Kiinalaiset ei kelpaa ja kantavuutta saa olla vaikka vähän yli vaaditun, kun kuormaa on melko usein se varmasti 3500 kg.

--- Lainaus päättyy ---

Kun m-autoon oot laittamassa, niin noi italot ovat väärät..

Kun sillä autolla on tarkoitus ajaa eikä makaa, niin kaikista "Camper" -höysteistä maksat turhaan ja vääriä ominaisuuksiakin..

Foortiin ihan ehdottomasti jatkan itse kierrosta näillä Conteilla. Tuossa vain etupää http://karavaanari.org/index.php/topic,10821.msg199963.html#msg199963

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.10.2014     kello on 15:56 ---Mulla on tollaset Trattorissa , on hyvät. ;)

--- Lainaus päättyy ---
mimmone trattori?

K.E.V:
Volvo xc70d5 on kylläkin 17"

Oulaa:
Kannatta sitten ennen ostoa katsoa renkaan kyljestä missä ne on valmistettu ,ettei tule yllätetyksi.
Yllättävän monet ns: laaturenkaatkin on valmistettu melkein missä vaan maassa

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.10.2014     kello on 20:25 ---Kannatta sitten ennen ostoa katsoa renkaan kyljestä missä ne on valmistettu ,ettei tule yllätetyksi.
Yllättävän monet ns: laaturenkaatkin on valmistettu melkein missä vaan maassa

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on ainakin Venäjällä valmistetut Michelinit..Oikein hjuvat ovat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View