Tekniikkakeskustelut > Primus
Elektroninen termostaatti
mjo33400:
Nyt ymmärsin tekemisesi, mutta miksi et tee samalla niin, että myös 2kw toimii. Annan hieman mietittavää kytkentäkuvan muodossa eli alkuperäinen paneeli. Mikä paneelityyppi on käytössä?
Omso:
Mulla toimii tossa aina 2kw ,ne on kytketty yhteen.Suomessa ei tarvita 1kw:a.Ei se liikaa lämmitä vaikka on molemmat vastukset pelissä.Pitäs laittaa kolmas termari jos haluais erotella tehot kun ei viitti mennä vanhan poksin sisuksiin.Tai voishan se toimia jos laittas ton toisen termarin vanhan poksin etupuolelle (ennen liitintä 1).
Omso:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 15.04.2017 kello on 17:01 ---Nyt ymmärsin tekemisesi, mutta miksi et tee samalla niin, että myös 2kw toimii. Annan hieman mietittavää kytkentäkuvan muodossa eli alkuperäinen paneeli. Mikä paneelityyppi on käytössä?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Niin 2470:n tämä minun ,toi vois olla hankalampi kun siinä on kaksi noita kaasu-lähtöjäkin.
Omso:
--- Lainaus käyttäjältä: Omso - 15.04.2017 kello on 17:21 ---Mulla toimii tossa aina 2kw ,ne on kytketty yhteen.Suomessa ei tarvita 1kw:a.Ei se liikaa lämmitä vaikka on molemmat vastukset pelissä.Pitäs laittaa kolmas termari jos haluais erotella tehot kun ei viitti mennä vanhan poksin sisuksiin.Tai voishan se toimia jos laittas ton toisen termarin vanhan poksin etupuolelle (ennen liitintä 1).
--- Lainaus päättyy ---
Niin,näin sais eroteltua vastukset mutta sitten ei vois valita kumpi priorisois,sähkö vai kaasu.Tässä tapauksessa ensin sähköllä ,jos ei riitä niin sit kaasu avuksi.Näinhän se toimii ennenkin.
mjo33400:
Jos sen alkuperäisen ohjauspaneelin laittaa kuntoon niin ei tarvita noita erillisiä kytkentöjä. Jos haluaa priorisoinnin muuttaa niin komponentit vai eri kohtiin kytkennässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta