Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Foorumin gurut, jakakaa tietonne! Sprite Alpine 1973

<< < (3/3)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Adriatik 610B - 31.10.2014     kello on 20:44 ---Akselit on helpohkot päivitellä nykyaikaan kunhan vain mittaa leveydet ja tietää paljonko kantavuuden pitäisi olla. Valmistaijia on monia. kysele vaikka täältä apuja

--- Lainaus päättyy ---

Pittää muistaa, että tänäpäivänä pitää akselit ja vetopää olla paritetut. Vaikka on wanhempikin, lienee paras olla varovainen, tai ainakin kysyä enste ja pyytää leima katastajalta.

sprite_jope:
oon kyllä akselipäivitystäkin miettinyt, eikä katsastuksestakaan väliä koska katsastusvapaa!  :P

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: sprite_jope -  5.11.2014     kello on 16:26 ---oon kyllä akselipäivitystäkin miettinyt, eikä katsastuksestakaan väliä koska katsastusvapaa!  :P

--- Lainaus päättyy ---
  Kuitenkin sen vetopään täytyy vetää jarrutangosta sopivasti, jotta jarrut toimii kunnolla.
  Meillä saattaa vetopää tulla ensin vaihtoikään, tosin rasvalla yritän vaihtoa siirtää.

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 18.09.2013     kello on 07:08 ---   Koukkuun laittamisen jälkeen olen ottanut tavaksi veivata kaksin käsin nokkapyörällä ylöspäin, varmistaakseni ettei ole kuulan päällä, tai muuten huonosti. Käsivoimat ei välttämätä aina riitä.

--- Lainaus päättyy ---
  Toistaiseksi pysynyt kuulassa. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View