Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Foorumin gurut, jakakaa tietonne! Sprite Alpine 1973
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Adriatik 610B - 31.10.2014 kello on 20:44 ---Akselit on helpohkot päivitellä nykyaikaan kunhan vain mittaa leveydet ja tietää paljonko kantavuuden pitäisi olla. Valmistaijia on monia. kysele vaikka täältä apuja
--- Lainaus päättyy ---
Pittää muistaa, että tänäpäivänä pitää akselit ja vetopää olla paritetut. Vaikka on wanhempikin, lienee paras olla varovainen, tai ainakin kysyä enste ja pyytää leima katastajalta.
sprite_jope:
oon kyllä akselipäivitystäkin miettinyt, eikä katsastuksestakaan väliä koska katsastusvapaa! :P
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: sprite_jope - 5.11.2014 kello on 16:26 ---oon kyllä akselipäivitystäkin miettinyt, eikä katsastuksestakaan väliä koska katsastusvapaa! :P
--- Lainaus päättyy ---
Kuitenkin sen vetopään täytyy vetää jarrutangosta sopivasti, jotta jarrut toimii kunnolla.
Meillä saattaa vetopää tulla ensin vaihtoikään, tosin rasvalla yritän vaihtoa siirtää.
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 18.09.2013 kello on 07:08 --- Koukkuun laittamisen jälkeen olen ottanut tavaksi veivata kaksin käsin nokkapyörällä ylöspäin, varmistaakseni ettei ole kuulan päällä, tai muuten huonosti. Käsivoimat ei välttämätä aina riitä.
--- Lainaus päättyy ---
Toistaiseksi pysynyt kuulassa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta