Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!
99:
Minkä tyyppisestä sivustosta olisi kyse? Keskustelufoorumi vai wiki tyyppisestä? Vai ihan staattisesta?
kaarina:
En tiedä. Olen tätä asiaa vain viemässä eteenpäin, koska minusta on hälyttävä uutinen tuo Vop-kerhon johtoryhmän ilmoitus heidän halustaan lopettaa yks kaks koko kerho.
Ja koska SCF ei mielestäni hoida hommaa tyydyttävästi, ei kerhoa voi lopettaa, tai seuraa niin outo tyhjiö ja erikonen tilanne, että en ymmärrä miten maamme ainoa karavaanmatkailu-järjestö voisi asiat sellaiselle mallille päästää.
Ja kun systeemi (vop-kerhon) ei ilmeisesti ole nyt toimimassa siten, että se palvelisi riittävän hyvin tai sen vetämien on turhauttavaa ja kankeaa, kirjoittajia lehteen ei tahdo löytyä eikä vastuullisia toimijoita, ajattelen, että jotain tarttis tehdä.
Ja se joku voisi varmaan olla juuri hyvin toimiva nettisivusto, jota olisi ylläpitämässä pieni porukka, ja joiden kautta voisi sivuille jokainen lähettää tietoa, vinkkejä, linkkejä, kuvia, matkajuttuja yms.
Eli se olisi koko ajan päivittyvä tietopankki, missä esim maakohtaisesti olisi helppo löytää asiaa, kohteita jne. Laivaliikenne, alppisolat, tiemaksut, kaikki mahdollinen ja mahdoton mikä palvelisi yhtä lailla enikertalaista kuin konkariakin.
Ja sen yhteydessä minusta olisi hyvä olla myös asiallinne keskustelusivusto.
Tämä on siis vain minun henk.koht visioni ja etuteltassa jokunen muu omaa vastaavanlaisen ajatuksen.
Itse kokisin myös matkailutreffit hyvinä, kunhan niissä on varattu alustusten lisäksi runsaasti aikaa kokomusten vaihtoon ja vuorovaikutukseen ihmisten kesken. Tanssia voisi jossain muuaalla.
Itse olen tykännyt paperisesta Vopparista, mutta jos siihen ei ole resursseja, voisi ihmisten kynnys lähettää juttuja nettiin olla pienempi, ja siellä ne voisivat olla helposti tulostettavasa muodossa varmaankin.
t.Kaarina
99:
Jos on tarpeen, niin voin järjestää sivuston ja tarvittaessa domaininkin. Tarvitsisi vain vähän tietoa minkälaista haetaan, ja ketkä olisivat aktiivisia ko. asian suhteen.
Vastauksesi perusteella voisi kyseessä olla wiki tyyppinen sivusto, ja siihen tämmöinen keskustelualue rinnalle.
K.E.V:
Sen VOP-kerhon nettipuolen voisi linkata tänne meitille, laitetaan tuohon 99:n ehdottamaan wiki-palstaan mitä itse satumme tietämään.
SFC:n alaisuuteen sitä ei saa, siellä on optinetilla liian kankeat järjestelmät ja satumaiset hinnoittelut.
Alan:
^
Totta. Ja luulisin, ettei kaikkia edes kiinnosta kirjoittaa SFC:n """ylläpitämälle""" palstalle. Minua ei ainakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta