Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!

<< < (6/24) > >>

Oulaa:
Kyllä tarvitaan tehokasta ja selvää tietolaaria ,ainakin vasta-alkajalle ,joksi itsenikin luen .
En ole asioinut muilla matkailuvoorumeilla kuin täällä.
Kootuimman ja kattavimman tiivistelmän ulkomaanmatkojani varten sain Autoliiton kirjasta joka oli käyttökelpoinen opus siirryttäessä maasta toiseen .
Etukäteissuunnittel u kotona netissä on melkoista sirpaleiden etsintää mutta Kuuklettaminen on nykyisin tiedonkeruun aa ja oo.
Me ollaan sellaisia erakoita että kahdestaa kolutaan paikkoja ja  kiitollisena käytetään voorumia ja jaetaan omia kokemuksia jos ne kelpaa tai auttaa toisia .

Kaija:
Mun mielestä tämä karavaanari.org-palsta voisi olla se foorumi, johon asioita ja kokemuksia kerätään.  Thumb
Täällä on jo hyvä pohja ja varmasti tarpeen vaatiessa ylläpito pystyisi vielä yhdistelemään joitakin osioita ja luomaan ehkä lisää osioita tähän tarpeeseen?
Täältä löytyy kokemusta reissuista ja ilmapiiri on pääsääntöisesti hyvä.  :)

Captainkidd:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.10.2014     kello on 14:57 ---Tänä päivänä se tuutori on verkkosivu, jonne on kerätty asiaan liittyvää tietoa. FAQ. Voihan siellä sen lisäksi olla paikka, johon voi esittää lisäkysymyksiä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon suuntaan olen ajatellut kun tuota Kaarinan asiaa olen vuntsinut. Se, mihin eniten menee aikaa, on juuri se tiedon haku netistä. Matkakertomuksia ym ulkomaanjuttuja lueskellessa on joskus tullut älynväläys, ja olen kopsannut linkin, ja siirtänyt sen linkkikansiooni.

Ulkomailla matkatessa olemassa oleva linkki olisi isosti hyödyksi. Nettiyhteydet ulkomailla ovat hinnoissaan, ja prepaid simkorttien bitit loppuvat googlea kahlatessa yllättävän nopeasti.

Joltakulta ja varsin moneltakin niitä linkkejä löytyy, kun vain aina muistaisi keneltä. Siis jonkinlainen oma osio, missä olisi esim. maittain löydettävissä linkkejä.
Tämä tietysti vaatii sen oman osion, mihin sitten itsekukin voisi omia tietojaan linkin muodossa siirtää.

Olisko tällaiselle kannatusta ?

Captainkidd:
Kaija ehti esittää samansuuntaista ajatusta, kun omaani naputelin.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 25.10.2014     kello on 16:47 ---Joltakulta ja varsin moneltakin niitä linkkejä löytyy, kun vain aina muistaisi keneltä. Siis jonkinlainen oma osio, missä olisi esim. maittain löydettävissä linkkejä.
Tämä tietysti vaatii sen oman osion, mihin sitten itsekukin voisi omia tietojaan linkin muodossa siirtää.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on koottuna muutamia linkkejä, mutta ne pitäsi olla jossakin "yleisellä sivulla" ja useamaan henkilon hallinnoimana
http://www.saunalahti.fi/hamal0

Luovutan kernaasti tuon sivun tiedot yleiseen käytöön, jos sellainen sijaintipaikka löytyy

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View