Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Microsoft tappaa Nokia-brändin etuajassa
hkellokumpu:
No miks ei se sitten myy?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 1.03.2015 kello on 21:16 --- mikkiksenkin softa vie symbista 100-0.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kellonkin lukitusnäytölle WP sai jo vuonna 2014, kuten viikkonumerot kalenteriin. Omat hälytysäänetkin tais tulla jo vuonna 2013...
Catiska:
Eipä se omppupuhelinkaan noissa loistanut mutta en edes jaksa alkaa luettelemaan missä kaikissa se symbian jää jalkoihin. Jos sitä ei itse tajua niin minkäs mahtaa, jatkaa vain sitten ihmettelyä miksei symbian myynyt...
hkellokumpu:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 1.03.2015 kello on 21:58 ---Eipä se omppupuhelinkaan noissa loistanut mutta en edes jaksa alkaa luettelemaan missä kaikissa se symbian jää jalkoihin. Jos sitä ei itse tajua niin minkäs mahtaa, jatkaa vain sitten ihmettelyä miksei symbian myynyt...
--- Lainaus päättyy ---
Ensimmainen kosketusnaytollinen puhelin ,jonka hankin oli Nokia C-7,joka silloin tuli markkinoille.Olen ollut siihen taysin tyytyvainen.Toisin kuin moni tuntemani henkilo Lumia sekoiluineen.
Vertailukohtina kaksi Android pohjaista tablettia jossa kiinalainen nappaimisto,jossa vastaus Ä /Ö puuttumiseen.
Olen myoskin kayttanyt paljon Apple tuotteita,joiden ylivoimaisuus ei ole minulle 'auennut".
Catiska:
Viimeisin Symbian puhelimeni oli E7, täysi susi softan puolesta. Mieltymyksiä on monia. Mutta minä en yhtään ihmettele Symbianin katoamista, eikä suurin osa puhelimen ostajista maailmassa. Afrikassakin jos vain on varaa, ostetaan jotain muuta.
Sama pätee autoihin millä ajavat. Nillä menevät mihin on varaa ja mitkä on niin yksinkertaisia jotta osaavat niitä käyttää/ylläpitää, mutta paremmista kapineista/merkeistä haaveilevat. Tämä perustuu omakohtaiseen kokemukseen Afrikasta, siellä olen aika monessa maassa niin pohjoisessa, idässä, lännessä ja etelässä matkustanut ja tehnyt töitä, siinä samassa ihmisten kanssa jutellut.
Soon hyvä että joillekin riittää symbianin anti. Markkinoilta saa likimain ilmaiseksi vanhoja puhelimia teidän käyttöönne. Mutta, se ei kuitenkaan tee käyttiksestä sellaista että se palvelisi laajemmin käyttäjien tarpeita, siksi on katoava luonnon vara. Myös se että Symbian täyttää tarpeesi selittää mikset ole päässyt jyvälle näistä uudemmista käyttiksistä.
Tuo kertoo vain sen, että käytät kapulaasi pääosin puhumiseen, tekstiviesteihin ja kalenteriin jota et laajemmin synkronoi muiden laitteiden kanssa. Näin ei ole ainakaan minulla, nuo tehtävät on vain pieni osa laitteen käytöstä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta