rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nokia laittoi HERE-sovelluksen jakoon kaikille Android-käyttäjille  (Luettu 18375 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
Näkee, näkee...  Ei tarvi kun vilkaista sitä tien yli juoksijaa, tai risteyksestä tulijaa, niin taas meni merkki ohi! Paras on se reaaliaikainen tieto rajoituksesta.
(jos se on ajantasalla)
No tähän voisin kyllä sanoa ihan rehdisti, jotta ei ole ajantasalla. Siihen HERE:n pimputukseen ei pidä luottaa kyllä pätkääkään. Eikä etenkään talvella.

  • Vieras
  • Siihen HERE:n pimputukseen ei pidä luottaa kyllä pätkääkään. Eikä etenkään talvella.

    Olen luullut sen HERE - sovelluksen olevan paras navi, siitähän on ollut täällä puhetta tuolla Nokian puhelimen ketjussa...jossain en nyt muista sen tarkemmin....kuiten kin kovasti se on saanut palstatilaa, ilmeisesti sitten ihan suotta.  :-\

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Tuskin ne nopeusrajoitukset on muissakaan kohdallaan aina, oli kesä tai talvi. Samallailla pimputtaa muutkin ja ei kannata niihin luottaa kuten ei tähän kovasti hehkutettuun Hereen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:10
    • Autossa on pyörät
    Tuolla kantaeuroopassa hyvinkin kohdallaan. Nimittäin rajoitustiedot. Allekirjoittaneella on jonkinlaista kokemusta asiasta. Mutta eix se oo helppoa. Kun itse tietää nuo nopeusrajoitukset paremmin niin pakkoko niitä on vahtaa jostain kännykästä  :laugh:

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:10
    • Autossa on pyörät

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
    Tuolla kantaeuroopassa hyvinkin kohdallaan. Nimittäin rajoitustiedot. Allekirjoittaneella on jonkinlaista kokemusta asiasta. Mutta eix se oo helppoa. Kun itse tietää nuo nopeusrajoitukset paremmin niin pakkoko niitä on vahtaa jostain kännykästä  :laugh:
    Varmaan toimii maissa, joissa ei harrasteta näitä alennettuja talvinopeusrajoituk sia.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:19
    • Kohtele toisia kuten toiset sinua
    Ainakin meni hyvin sisään 90 euron tabiin.
    Tabissa on mm. gps- ja tukiasemapaikannus.
    Itse toimivuutta ajossa ei vielä kokeiltu joten osa arvostelusta puuttuu minulta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
    Tuli hommattua mikä lie Android tabletti...
    Maksoi 39€, joten voi olettaa, ettei ihan kaikin osin priimaa.

    Laitteesta kun en mitään ymmärrä, niin jospa jotain valaistusta saisin.
    HERE asennus ilmoitti, että ei asennu mihinkään hallinnassani olevaan Android laitteeseen???
    Kamera ei kytkeydy vaan ilmoittaa aina tylysti "Galleria on pysähtynyt"
    Voisikohan tätä jotenkin päivittää? Mistään en sellaista täppiä kyllä löytänyt.

    http://www.dx.com/p/a13-7-capacitive-touch-screen-android-4-0-tablet-pc-w-tf-camera-wi-fi-g-sensor-white-148468#.VJW71_8M8Ob

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    Saattaapi olla ettet saa Here:ä tässä toimimaan koska puuttuu sisäinen GPS ja dx:n sivuilla oli ettei tässä olisi bluetooth:iakaan joten ulkoistakaan GPS-mokkulaa tähän ei saisi "kiinni".
    Tuohon kameran toimimattomuuteen en kyllä osaa sanoa juurikaan muuta kuin että jos ohjeista löytyy tehdasasetuksiin (factory default) palautus niin sitä kannattais kokeilla ainakin.

    Tuli hommattua mikä lie Android tabletti...
    Maksoi 39€, joten voi olettaa, ettei ihan kaikin osin priimaa.

    Laitteesta kun en mitään ymmärrä, niin jospa jotain valaistusta saisin.
    HERE asennus ilmoitti, että ei asennu mihinkään hallinnassani olevaan Android laitteeseen???
    Kamera ei kytkeydy vaan ilmoittaa aina tylysti "Galleria on pysähtynyt"
    Voisikohan tätä jotenkin päivittää? Mistään en sellaista täppiä kyllä löytänyt.

    http://www.dx.com/p/a13-7-capacitive-touch-screen-android-4-0-tablet-pc-w-tf-camera-wi-fi-g-sensor-white-148468#.VJW71_8M8Ob

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
    Saattaapi olla ettet saa Here:ä tässä toimimaan koska puuttuu sisäinen GPS ja dx:n sivuilla oli ettei tässä olisi bluetooth:iakaan joten ulkoistakaan GPS-mokkulaa tähän ei saisi "kiinni".
    Tuohon kameran toimimattomuuteen en kyllä osaa sanoa juurikaan muuta kuin että jos ohjeista löytyy tehdasasetuksiin (factory default) palautus niin sitä kannattais kokeilla ainakin.
    Sen verran olen tutkinut, että BT tässä on ja jopa toimiikin.
    Tehdasasetuksiin olen jo palauttanut, mutta se ei kameraa herättänyt. Gallerian välimuistin olen myös tyhjentänyt. Tuo kamera sovellus on kaiketi jotenkin kytkyssä tuohon Galleriaan. Galleria kyllä avautuu. Kokeilin myös muilla ladatuilla kameraohjelmilla, mutta nekään eivät toimi.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    Aaa..ok...sitten dx:n sivulla on virhe teknisissä tiedoissa.

    Sen verran olen tutkinut, että BT tässä on ja jopa toimiikin.
    Tehdasasetuksiin olen jo palauttanut, mutta se ei kameraa herättänyt. Gallerian välimuistin olen myös tyhjentänyt. Tuo kamera sovellus on kaiketi jotenkin kytkyssä tuohon Galleriaan. Galleria kyllä avautuu. Kokeilin myös muilla ladatuilla kameraohjelmilla, mutta nekään eivät toimi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:47
    HERE vaatii muistaakseni liki uusimman android alustan (4.4 vai kelpasiko 4.2 jo).. tuo ilmoitus kielii tästä.

    Toinen juttu mikä kannattaa tarkistaa Samsungin asetuksista, että "sallii asentaa tuntemattomista lähteistä'.. nykyään tosin HERE taitaa löytyä ihan googleplaystakin..

    Kamerahommaan; onhan koneessa ulkoinen muistikortti?  Ettei olis sis. muisti täynnä, kun kamera käynnistyy gallerian kera..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:19
    • Kohtele toisia kuten toiset sinua
    Minulla Androidissa 4.3 ja hyvin meni sisään ja kukkuu, muttei pärjää Gps:lleni.
    Laite on enemmän kuin 6 vuotta vanha Becker uusin karttapäivityksin ja karttana Navteq eli sama kuin Heressä mutta Beckerissä paljon enemmän ominaisuuksia ja tietoa.
    Tuskin Becker itse noita teki/tekee, olisi kiva tietää valmistaja.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
    Näyttäis olevan versio 4.2.2
    Sallittu tuntemattomista lähteistä lataus.
    Muistikortti on tyhjennetty
     

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    ^
    Mulla kans tuo 4.2.2 versio, omas laitteessa, siihen meni hyvin.