Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nokia laittoi HERE-sovelluksen jakoon kaikille Android-käyttäjille

<< < (9/14) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 25.11.2014     kello on 11:41 ---Saako tuohon Hereen valvontakamerat jotenkin?

--- Lainaus päättyy ---
Ainakaan Android -versiossa ei sellaisia asetuksista löydy.. Mutta eikös se ole sama asia kun laittaa asetuksista "Nopeusrajoistusvaro itukset" päälle (ovat oletuksena jo)  :laugh:

Mutta toki jos käy lataamassa nopeuskamerat http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=download ja sorvaat ne sopivaan formaattiin, kirjaudut Here-palveluun ja lisää ne omiin paikkoihin, niin ne näkyy sitten omilla kartoilla  ;D
Näin minä olen tehnyt Tompan kanssa vuodeta 2009 lähtien kun mukana tullut 1v palvelu loppui. Mitä sitä turhaa maksaa  :P Tompassa saa varoituksen huutamaa haluamansa (kilo)metrien päästä.. saiskohan Heressä jotenki..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.11.2014     kello on 11:54 ---Huomauttaa reaaliaikaisesti vallitsevasta nopeusrajoituksista  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kuka nyt sellaisista välittää.... :D
Rajoitukset nyt näkee muutenkin, mutta ne kamerat tulee ylläreinä.

K.E.V:
Mut eihän ne välähdä jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan  ;)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.11.2014     kello on 18:57 ---Mut eihän ne välähdä jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Välistä kyllä tuntuu, ettei siellä aja rajoitusten mukaan juuri muut kuin minä... ;)
Nopeusrajoitusmerki t ei välähdä. Miksi niitä pitäisi noudattaa... :o

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.11.2014     kello on 18:52 ---Rajoitukset nyt näkee muutenkin, mutta ne kamerat tulee ylläreinä.

--- Lainaus päättyy ---

Näkee, näkee...  Ei tarvi kun vilkaista sitä tien yli juoksijaa, tai risteyksestä tulijaa, niin taas meni merkki ohi! Paras on se reaaliaikainen tieto rajoituksesta.
(jos se on ajantasalla)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View