Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nokia laittoi HERE-sovelluksen jakoon kaikille Android-käyttäjille

<< < (5/14) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 20.11.2014     kello on 19:18 ---Mulla on 7" tablet android 4.2.2  Here navikointi, hyvin meni.
Tabletissa on gps ja 3g  2sim kottipaikkaa ja maksoi noin 100€.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli hyvä tieto....
Skaalautuuko navikointi hyvin tabletille, vai onko tuo mahdollinen tuumakoko muuten vaan siellä asennuksessa kummitteleva?

Hauho:
Knaus -90
oliko sinulla tämä Huawei MediaPad 7 Youth 2 3G/4G.
Oli viikonvaihteessa tarjouksessa 99,00 Saunalahdella.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.11.2014     kello on 19:30 ---Tämä oli hyvä tieto....
Skaalautuuko navikointi hyvin tabletille, vai onko tuo mahdollinen tuumakoko muuten vaan siellä asennuksessa kummitteleva?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se navikointi tulee kokonäytölle, samoin kuin tossa 4" puhelimessa.
En ole ehtinyt juurikaan käyttämään.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 20.11.2014     kello on 20:02 ---Knaus -90
oliko sinulla tämä Huawei MediaPad 7 Youth 2 3G/4G.
Oli viikonvaihteessa tarjouksessa 99,00 Saunalahdella.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tämmönen, vähän varauksella jos ostaa. En tiedä tämän hetkistä tilannetta. mutta kun ostin noin
2kk sitten, väriltään valkoinen oli ainut mikä toimi ongelmitta. Vaihtoivat heti uuden.

https://www.halpis.fi/product/212/android-tablet-pc-42-7-tablet-pc-3g-gps?nosto=productcategory-nosto-1

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 20.11.2014     kello on 20:18 ---Mulla tämmönen, vähän varauksella jos ostaa. En tiedä tämän hetkistä tilannetta. mutta kun ostin noin
2kk sitten, väriltään valkoinen oli ainut mikä toimi ongelmitta. Vaihtoivat heti uuden.

https://www.halpis.fi/product/212/android-tablet-pc-42-7-tablet-pc-3g-gps?nosto=productcategory-nosto-1

--- Lainaus päättyy ---
Hmm...
"Toimii myös puhelimena". Olisikohan tällä vaikutusta Heren asentumiseen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View