Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vieras.

(1/4) > >>

Turhan Höpöttäjä:
   Eilen iltapäivallä ilmestyi pihalle kulkimeni viereen vanhempi pariskunta:

-Päivää.
     -Päivää päivää.
     -Tässä näkyy olevan matkailu-auto, onko tämä matkailua-autojen parkkipaikka.
     -Eeii ole, minä asun tässä ja tämä on minun auto.
     -Onko tässä lähistöllä paikkaa missä voisi yöpyä ja saisi sähköä.
     -Mistäs päin te olette tulossa.
     -Savonlinnasta tullaan, vaimo menee tutkimuksiin tuohon lähellä olevaan lääkärikeskukseen.
     -On tuossa hotell... Ai tuohonko (viittaan viereisen rakennuksen suuntaan) vaimo menee.
     -Joo, aamuksi on aika.
     -Noo hae auto, eiköhän tähän mahdu.
     -Peruuta tuon tolpan viereen (auto ei satu alkuunkaan kohdalleen).
     -Annahan kun minä peruutan.
     -Sinultapa kävi näppärästi.
     -No minä olen harjoitellut tuolla omalla rohjakkeellani.
     -Avaan tuon tolpan kannen, niin saat sähkön.
     -Kiitos.
     -Minä kyllä korvaan, mitä olen velkaa.
     -Ei toki mitään.
     -Kyllä minä jotakin.
     -Karavaanarihan on kaikkien kaveri.
     -Joo, niin näyttää olevan (leveätä hymyä).
     -Hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä.
     -Samoin.

ihaa:
No katsoitko kuinka paljon meni sähköä ? ;)

Turhan Höpöttäjä:
En. Auto näkyy seisovan vielä pihalla. Nyt ei anakaan mene sähköä lämmitykseen, kun auriko jo porottaa auton kylkeen.    8)

vippe:
No jopas! Siinäpä karavaanarihenkee! Mää olsi lähteny opastamaan vaikka jonnekki Ruissaloon tai puskaparkkiin abiksel  ::)

sipu:
onpa hienoo ja viel jos siitä ei tul kellekkään sanomist , jossain kerrostalon pihas tai tuol meitin entisel se ei ois käyny lainkas , kun emme saaneet mekään sovinol pitää mursuu , kun puhjoht . jaksoi nähdä siit vaivaa vaiks se olikin meitin maksetul paikal ja silloin tälöin tyhjennyksen ja täytön ajaks isäntä ajoi sen meitin rapun luokse , ettei tarvii koko piha-aluet juosta kamojen kaa ... no ehkä se oli just se juttu , kun auto ol sit tämän ikkunan alla parkis pienen hetken ..  nyt saa olla vaik tusina tupa-autoi meitin pihas .. ei tul kukkaa valittaa eikä edes naapurit nää vaikka siel ois mitä pihas  esm...poroi , ponei , aasiei ym.. se on tään keskellä ei mitään asumisen hyvii puolii  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View