Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Tukesin Markkinavalvontarekisteri
Aakku:
Mulla on juurikin tuollainen Motonetin tunkin tapainen pikkutunkki. Honkkarista taisin ostaa josku 10 vuotta sitten. Ei siinä mitään vikaa ole ollut koko aikana. Kevyt kantaa kainalossa ja helppo nostaa vaikka auton takakonttiin. Hyvin nousee henkilöauto yhdestä kulmasta ja Rättäristä vaikka koko etupää ylös.
Ei kai kukaan täysijärkinen sellaisella lähde jotain matkailuautoa nostamaan. Rikkihän se sellaisesta menee. Retkuiluautoa varten mulla on 3 tonnin hallitunkki ja traktorin matkassa aina pienikokoinen 5 tonnin pullotunkki. Sellaista 3 tonninkaan hallitunkkia ei pahemmin vain viitsi raahata mukana.
turhapuro:
Olkoon nyt ne tunkkinne vaikka 50-tonnisia ja 300 kiloisia niin muistakaa auton alle myös ne pukit! !!!
jva61:
Nuo halvat pikkuset tunkit ei sitte toimi huonostikkaan pakkasella ;D Aikoinaan piti aina huoltomiehiä muistuttaa että tunkki kulkee sitte hiasen jalkatilassa lämpimässä eikä peräkontissa
Alan:
Aloittajalta hieno juttu kertoa asiasta, olisi muuten mennyt täysin ohi. Mullakin tuollainen Motonetin *ska on, tosin nyt rikkinäisenä, laskeutuu itekseen Aygon painonkin alla. Tilalla on Bauhausin kääntyvävartinen 3000 kg:n tunkki ja toimii hyvin, toivottavasti myös Hymerin alla kunhan ehdin vaihtaa siihenkin talvikumit...
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.10.2014 kello on 20:02 --- Molemmat teräkset kuitenkin sopivat saman normin sisään. :o >:D
--- Lainaus päättyy ---
Mikähän se normi sitten on. Serkkuni joka on Finanssialan keskusliiton asiantuntija, toissa vuonna kertoi, kuinka venetelineitä on sortunut lumen alla ihan urakalla. Mainitsi myös kuinka Kiinan teräksessä on kaiken maailman kuona-aineet mukana. Teille tämä on nyt huhua, mutta minä kuulin sen iha ite. Luulisi hänen jotain tietävän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta