Tekniikkakeskustelut > Primus
Primuksen ohjainpaneli kärähti
Rölli:
Ei sitt kestäny vanha primuksen musta nelikytkiminen paneeli kiertovesi pumppuu mikä otti 1,5 amppeerii virtaa. yks kytkin suli ja ja johtoja epämääränen määrä, olivatten menny yhteen limppiin. Ompaha ny hyvä syy tehä oma ohjain paneeli josta oon haaveillu. siin ois samassa voltti ja virtamittarit, kauko ohjaus toiminot ja niin edelleen...Ja parasta kaikess kesti reissun joss välttämättä tartti asunto osan mukavuuksii, ny voi mennä mökkin nukkumaan...
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.04.2011 kello on 22:26 ---Ei sitt kestäny vanha primuksen musta nelikytkiminen paneeli kiertovesi pumppuu mikä otti 1,5 amppeerii virtaa. yks kytkin suli ja ja johtoja epämääränen määrä, olivatten menny yhteen limppiin. Ompaha ny hyvä syy tehä oma ohjain paneeli josta oon haaveillu. siin ois samassa voltti ja virtamittarit, kauko ohjaus toiminot ja niin edelleen...Ja parasta kaikess kesti reissun joss välttämättä tartti asunto osan mukavuuksii, ny voi mennä mökkin nukkumaan...
--- Lainaus päättyy ---
Minua kiinnostaa miten sen teet ja toteutat. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.04.2011 kello on 22:40 ---Minua kiinnostaa miten sen teet ja toteutat. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Arvatenkin, aattelin ottaa palasen rosterii tai alumiinii.. sitte pokata siitä sopiva prfiili, johon saa tarvittavan tuuletuksen termostaattia varten( aattelin käytää tota primuksen vanhaa , mun mielest toimii riittävän tarkasti) ja riittävä määrä kytkimii kaikille toiminnoille ja iha tyhmää diodi logikkaa, jos ei riitä diodit ni nakataan jokunen fetti kytkin sekaan..Asiaa ei viell oo "paperilla" joten kytkist ett vielä saa mutt varmaan annan sen julki ennen kasausta jott kuullaan kommentit ja tulee virheet korjattua....
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.04.2011 kello on 23:16 ---Arvatenkin, aattelin ottaa palasen rosterii tai alumiinii.. sitte pokata siitä sopiva prfiili, johon saa tarvittavan tuuletuksen termostaattia varten( aattelin käytää tota primuksen vanhaa , mun mielest toimii riittävän tarkasti) ja riittävä määrä kytkimii kaikille toiminnoille ja iha tyhmää diodi logikkaa, jos ei riitä diodit ni nakataan jokunen fetti kytkin sekaan..Asiaa ei viell oo "paperilla" joten kytkist ett vielä saa mutt varmaan annan sen julki ennen kasausta jott kuullaan kommentit ja tulee virheet korjattua....
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaako tuo, minulla on ohjauspaneeleita aika paljon. ;)
Rölli:
tietenki joku priorisoiva ohjaus paneeli vois olla hyvä pohjaksi, mutt kun haluu niit lisätoimintoja ja haluis kaikki kasata samaan nippuun..
se jännite ja virtamittari on pakollisii lisävarusteita jott tekniikka riikki voi tehdä havaintoja laitteiston toimivuudesta ja toiminta kunnost..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta