Tekniikkakeskustelut > Alde
ALDE 2925 sähköllä lämmitys
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.10.2014 kello on 19:17 ---Sinun asennus ei ole alkuperäinen.
--- Lainaus päättyy ---
Paljon mahdollista, kyseessä on vm. -89 LMC 6400 asuntoauto joka on alunperin ollut varmasti Trumatid lämmpärillä. En tiedä onko Alde asennettu suomessa maahantuojan toimesta vaiko jo valmistusmaassa. Ainakin asennus on tehty ammattimaisesti.
velnum:
Mulla on sama alde käytössä .Laita sulake paikalle ensin , ohjaa kokojärjestelmää .Et varmasti saa toimimaan sitä ilman sulaketta. Minulla on irti pannusta sähköpatruuna pumppun kanssa poikittain pannun takana maassa auto on lmc 566 v 89. tehtaalla asti ollut näin. hyvin pelittää ei mitään ongelmia. Kesällä huolsin koko järjestelmän oli koko pannu irti autotallin pöydällä. Samalla kävin lävitse kokojärjestelmän ja säköpatruuna . 10 tölkkiä keskiturnua itsehuoltona huollon yhteydessä . Mihkä sulta on sulakkeenkorkki lähtenyt vetämään ,sen sisään tulee sulake joka kierretää tohon reikään.
Kotelo purkautuu suoraan itseesi- eteenpäin . Muovi nastoilla alhaalta ja ylhäältä kiini . varovasti raotat ylhäältä lähtee vetämällä.
Mutta ongelma ei ole siellä , edelleen laita suosiolla sulake. Juo Yksi korjaussarja Thumb ( mielusti tuontitavaraa on edullisempaan)
Muista katsoa että lämpövaroke patruunasta ettei ole lauennut ,estää sähköpatruunan lämpiämisen . Löytyy patruuna kyljestä ,siaitsee samalla puolella kuin liitin johdot menee patruunalle.
jip59:
Kuvasta päätellen aloittajalla tulee ongelma jos sulakerarasiaan ei löydy kansiosaa.
Mulla on TransitMatkaajassa vastaava ja sulake on aina ollut paikallaan joten sen puuttumiseen en osaa sanoa. Hansikaslokerosta löytyi käyttöohje jonka voi myös netistä ladata jossa on kerrottu missä asennossa pitää eri katkaisinten olla. Meinaan että piti ohjeista luntata että mitenkäs niiden kytkimien pitikään olla että lämmitys toimisi oikein.
nestori78:
Mulla on kabessa 2920? Siinä samanlainen sulake puuttuu, korvattu johdon väliin laitettavalla sulakkeella. Eiköhän vastaava sulakepesä löydy jokaisesta elektroniikkaliikke estä, mikäli kansi on hukassa.
velnum:
Tuli tossa mieleen että tältä saitilta löytyy linkkikirjasto hyvät räjäytys kuvat sekä selvät ohjeet ja sähkökaaviot alden pystypannulle että sähköpatruunalle.
En tiedä kuka on luonnut ne ,mutta todella asialliset hyvät ohjeet. kiitos joka tapauksessa saitin pitäjille Thumb Thumb
yst ter velimatti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta