Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiat Ducaton vm 89 2l bensa peltisarjan teko asentaminen ja vaste tehoissa

<< < (2/3) > >>

velnum:
Elikä ,toteutus minulla jokaiselle oma putki, jakautuu kahdeksi  65 cm jälkeen   ja aiva lopussa supistus  yhdeksi . Elikä voidaan puhua 4-2-1. Kannattaa jättää 2 cm väli ,kun on jakautunut 2 pukeksi koska lämpö ja resonassi vaikuttavat tekijät. Kannatta hitsata kuitenkin väliin ohuet sillat  30 cm välein .Pysyy hyvin ryhdissä ja tukevoittaa koko sarjaa. 8)

Motonetista ja biltemanista  löytyy hyvin ,siihen tarkoitettua nimenomaa putkea ja valmiita eripituisia  mutkia. eikä ole hinnan kiroissa.

Tossa on kaveri joka tietää ja osaa  ja on tehnyt ,tarvittaessa tekee valmiin sarjan.

http://www.autosportkosonen.fi/

Kannatta aina jos pystyy niin tehdä itse.

Bliz:
Mielenkiintoinen ratkaisu..totuttu näkemään vähän toisenlaisimmissa kulkineissa mutta hyvä että tuli mieleinen mitä haettiinkin.

velnum:
Tossa ajattelin vielä että täytyy lämpöeriste nauhalla kiertää sarja ,Elikä toteutus kastellan nauha kierretään todella kireälle
pukien ympärille lukitaan lopuksi rosteripannalla loppu häntä .

Mitä tällä saavutetaan : Ääni eristää todella hyvin sisään tulevaa mootori melua ,joka tulee pakosarjasta aina  olkoon tehty tai alkuperäinen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Sekä lämpöilyä koska kierrosherkkyys ja vääntö paranee .                                                                                            http://www.uspartsperformance.fi/pakosarjan-eristenauha-musta-326

Minulla on toi sarja koko lailla  tämän näköinen , tossa on se lämpö/ääni eriste käytössä.

Bliz:
Kulutuksessa kanssa varmasti näkyy jos erot on noin selvästi jo huomattavissa kaasupolkimella.

velnum:
Mulla oli  kulutus kesällä muutoksen jälkeen  , kaikki kilometrit ylhäällä ja polttoaine laput nii 11,8L-12,8 L  .100km  . Näköjää 89 vuoden Ducato tehtaan ohjearvot  mukaan koko lailla samat . Yllätyin itsekin ,ei näköjään ainakaan mulla tuonut selvää kulutus piikiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View