Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

VOP-KERHO !?

<< < (6/7) > >>

Hauho:
Joskus tuo VOP käännettiin sanoiksi Vaunussa On Pyörät, kenties niille kausipaikkaisille jotka valtasivat alueiden parhaimmat rantapaikat koko kaudeksi.  Nykyään kun tuo energian hinta on korkealla saattaa olla ettei pyöriä niin paljon tarvita.  Itse olen ollut mukana "aika kauan", en edes muista milloin liityin.

winemaker:
"Vaunussa on pyörät" - teksti on itse asiassa juuri lyhenteen VOP alkuperäinen idee!

Tarkoitettu kuvaamaan liikkuvaa karavaanaria.

K.E.V:
Jaa, mulla on rantaan jopa 80 metriä , enkä kaipaa lähemmäksi.
Eikä pyörät suinkaan ole sammaloituneet, eivät ole olleetkaan.

pamaus:
Kyllä tuo sähköinen maailma on vaan nykypäivää.

Tuossa kokouskutsussa lukee, että sähköiseen tiedonvälitykseen kerholla ei ole resursseja.

Jos nyt oikein ymmärsin, niin VOP:pareilla on laadukas lehti, ehkä sitä kannattaisi alkaa sähköistämään.

Voi olla että kerho loppuu, harmi homma.

Pitääpä alkaa haalimaan vanhoja VOPpari lehtiä ja alkaa pikkuhiljaa alkaa niitä digitoimaan.

Timontti:
VOP-kerhon tänään Helsingissä pidetty ylimääräinen kokous päätti kerhon johtoryhmän esityksen mukaisesti lopettaa kerhon. Kukaan ei muuta ehdottanut, mutta puheenvuoroja käyttäneet jäsenet olivat hyvin yksimielisiä siitä, että SFC:hen tarvitaan jokin uusi matkailuaiheinen järjestely. Siitä käytiin laaja keskustelu. Onneksi myös liiton toiminnanjohtaja oli kuulemassa toiveita ja selvittämässä asiaa liiton näkökulmasta. Kerhon sääntöjen mukaan lopettamispäätös pitää tehdä vielä toisessa kokouksessa, joka pidetään samassa paikassa 2 viikon kuluttua. Siinä kokouksessa tuskin asiaa enää sen enempää pohditaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View