Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
VOP-KERHO !?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 18.10.2014 kello on 20:58 ---Olen kuulunut VOP-kerhoon sen perustamisesta lähtien ja saanut sitä kautta monenlaisia käytännön neuvoja ulkomaanmatkailusta . Alkuvuosina oli hyviä palavereita missä kokeneet ulkomaanmatkailijat antoivat erilaisia neuvoja eri maihin matkatessa tai matkasuunnitelmia tehtäessä.
Ne ajat ovat menneet niin kohdaltani kuin VOP-kerhon osalta.
Mielipiteeni on ettei ko. kerhoa tarvita ainakaan sellaisena kuin se nykyään ymmärretään. :(
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Jorma, tämä oli tyhjentävä vastaus.
Alan:
Tahtoo olla yksinäistä hommaa tuo ulkomaanreissaus; itteä kun ei kiinnosta edes seuramatkat niin sitäkin vähemmän letkassa ajaminen matkailuautolla. Tai vastaava.
Sosiaaliseksi puoleksi mulle riittää samanhenkisten kanssa jutustelu tällä foorumilla, mutta miksipä en olisi joskus voinut treffeilläkin käydä.
Silti tunsin VOPin enemmän omakseni kuin matkailuautoilijat, joiden jäsen olen. Se tuntuu olevan samaa "senioreiden" humppatanssihommaa kuin alueellisilla kerhoillakin.
Annanpa tarran olla perässä kuoppaamisesta huolimatta. Siitä kun ilmenee, mikä harrastuksessa kiinnostaa.
K.E.V:
Veit sanat suustani , seuramatkat mikä kauhistus tai järjestäytyneessä jonossa ajo.
Näkeehän tuolla matkoilla jonkun joskus, vaihtaa pari sanaa jos tuntuu.
Muuten menee sinne minne mieli vetää.
Löysin muuten ullakkoa siivotessa ECC 1989 kirjan, oli aika räjähtänyt :D
Eikä ajan tasalla kai ?
Aakku:
Aika lailla tuntuu olevan tarvetta pienemmille kuppikunnille...
Pientä vivahde-eroa tietty on. Äkkiseltään löysin autoilijoille muutaman, joihin en kyllä mihinkään kuulu.
SF-Caravan ja sen alaryhmänä oleva Matkailuautoilijat
VOP-kerho
Rutusakki
Lisäksi koko ajan syntyy uusia suljettuja Facebook ryhmiä, jotka on tavallaan pienelle porukalle tarkoitettuja, mutta niihinkin toivotaan jäseniä, jotta pysyisivät hengissä.
Sitten on tietty tämä Karavaanari org.
Kaikissa kuppikunnissa on leimaavana tekijänä vapaaehtoinen tarra autossa. Alkaisi auton perä täyttyä, jos kaikki tarrat liimailisi kiinni.
K.E.V:
No , minulla on sfc ja orgin logot ei muuta, eikä tule. En tuota VOP tarraa ole ikinä liimannut :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta