Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Lumiketjuista?
Moska:
Firma toimii Haaparannalla ruotsin puolella.
Toimittaa kaikenlaisia kuormansidonta välineitä.
http://www.kattingmaster.se
Yrjö:
On sitten jäänyt "ketjusulkeinen" väliin liian pitkäksi aikaa. :(
Perjantaina se sitten kostautui savisella jäätiköllä. Aikaa meni ja tupakkiakin, jos olisi ollut mukana??
Viiden minuutin hommaan meni vaikka kuinka kauan, ja hihat saveentui.
Nyt ajattelin tehdä paremmat ohjeet hommaan, kun ketjuja tarvitaan niin harvoin, etten enää muista "kupletin juonta".
tsahkali:
Parhaiten ne saa päälle, jos viitsii vähän nosta pyörää tunkilla.
Itse en luota minkäänmaailman kiristimiin ja vedän siihen ulkopuolelle mustekalan muutaman kerran ristikolle.
Tämä siksi, että yleensä ajan pitkään ja kun ketjut hakeutuvat palojen väleihin, ne takuuvarmasti löystyvät.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 6.11.2017 kello on 21:48 ---Parhaiten ne saa päälle, jos viitsii vähän nosta pyörää tunkilla.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo malli menee hyvin nostamatta päälle, kunhan vain malttaa ja muistaa tehdä oikein. Mulla oli "hiukan" yliyrittämistä, eihän hosuen tuu kun kuspäitä mukuloita. ;D
Tuossa mallissa jos haluaisi vahvistaa muovi kiristintä, varmaan rautalanka olisi paras helpoista vaihtoehdoista. Traktorin ketjuissakin muistelen muutaman kierroksen rautalankaa kestäneen yllättävän pitkään.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 7.11.2017 kello on 09:48 --- Tuo malli menee hyvin nostamatta päälle, kunhan vain malttaa ja muistaa tehdä oikein. Mulla oli "hiukan" yliyrittämistä, eihän hosuen tuu kun kuspäitä mukuloita. ;D
Tuossa mallissa jos haluaisi vahvistaa muovi kiristintä, varmaan rautalanka olisi paras helpoista vaihtoehdoista. Traktorin ketjuissakin muistelen muutaman kierroksen rautalankaa kestäneen yllättävän pitkään.
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkienhan niiden pitäisi nykyään mennä päälle pyörä maassa, vaan ei niitä kireälle saa.
Ja ajossa tulevan lisälöysän saa pois sillä mustekalalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta