Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Luxori prkl.
TravelMaster:
Tuossa Luxorissa on valmistusvika >:D? Näin on minulle kertottu myyjän toimesta kun tulin ostaneeksi kyseisen tv:n ja en ottanut enää kolmatta vaihtokonetta vastaan. Myyjäliike palautti kaikki Luxorit maahantuojalle, kokoja oli aina 50" saakka.
Mulla ongelma ilmeni siinä kun laittoi virran päälle, niin ensimmäinen antoi katsoa 8 minuuttia ja toinen 12 minuuttia. Sitten rapsahti ja virta katkesi. Kun kone oli vartin pimeenä, niin virrrat palauti ja taas sai pikkuannoksen tv- viihdettä. Ilmeisesti laitteen jokin osa lämpeni liikaa ja aiheutti lämpöreleen tai vastaavan laukeamisen. Vaihdoin toiseen merkkiin ja murheet loppuivat siihen.
jussivalo:
No okei kokeillaan tuo yksi vielä, ja sitten puran kaupan jos ei myyjällä ole tarjota muuta!
Mikähän olisi seuraava merkki, jota kannattaisi kokeilla, 20"-22" ja kortti paikka että näkee vormulat?
K.E.V:
Minulla on 22" Philips , full-hd, on DVB-T2 virittimet että näkyy myös teräväpiirtokanavat .
On muitakin hyviä, niin tämäkin.
Stara:
Missä rajoissa tuo Philips hyväksyy 12 VDc:n vaihtelut?
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.10.2014 kello on 20:37 ---Minulla on 22" Philips , full-hd, on DVB-T2 virittimet että näkyy myös teräväpiirtokanavat .
On muitakin hyviä, niin tämäkin.
--- Lainaus päättyy ---
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 14.10.2014 kello on 20:48 ---Missä rajoissa tuo Philips hyväksyy 12 VDc:n vaihtelut?
--- Lainaus päättyy ---
On pelkkä 220v, mulla on pieni Targuksen invertteri jolla katsoo kun ei tolppasähköä.
En koe töllöä niin tärkeänä. Viime kesänäkin jätin kesälomareissulta kotia sen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta