rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tukesin Markkinavalvontarekisteri  (Luettu 5228 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:58
Vs: Tukesin Markkinavalvontarekisteri
« Vastaus #15 : 22.10.2014 kello on 09:34 »
Mikähän se normi sitten on. Serkkuni joka on Finanssialan keskusliiton asiantuntija, toissa vuonna kertoi, kuinka venetelineitä on sortunut lumen alla ihan urakalla. Mainitsi myös kuinka Kiinan teräksessä on kaiken maailman kuona-aineet mukana. Teille tämä on nyt huhua, mutta minä kuulin sen iha ite. Luulisi hänen jotain tietävän.

Teräksillehän on olemassa normit, joissa määritellään niiden ominaisuudet, murtolujuudet, venymät, etc. Olen itse myös törmännyt tuohon, että kiinalainen tekee mukamas speksien mukaista tavaraa mutta kelvottomasta aineesta, kun ne wanhat normit antaa liiaksi liikkumavaraa.
Numeroita en enää muista ulkoa mutta täytyy katsoa, löytyiskö jostain hyllystä vai olenko jo heittanyt kaikki  roskikseen.   :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.07.2022 kello on 14:15
Vs: Tukesin Markkinavalvontarekisteri
« Vastaus #16 : 22.10.2014 kello on 11:54 »
Mikähän se normi sitten on. Serkkuni joka on Finanssialan keskusliiton asiantuntija, toissa vuonna kertoi, kuinka venetelineitä on sortunut lumen alla ihan urakalla. Mainitsi myös kuinka Kiinan teräksessä on kaiken maailman kuona-aineet mukana. Teille tämä on nyt huhua, mutta minä kuulin sen iha ite. Luulisi hänen jotain tietävän.

Tuppaa niitä normien mukaan tehtyjä rakennuksiakin sortumaan ihan joka talvi. Ja naapurilta meni kasvihuone toissa talvena....Eikä ole huhua, näin ite.