Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautokuumetta syysflunssan sijaan
velnum:
Moi, mulla olisi päivitetty matkailuautot 89 v Lmc 655 alden vesikeskuslämmityks ellä.
Auto on sisätilat tehty 2014 luvulle uusittu . Eli lieden jääkaappi , sisusta. Painevesi .
Kalusteet. Jos kiinnostaa.
Katariinak.
vaanari61:
Ei millään pahalla, mutta . . .
Pistä likoon 15 tuhatta lisää, eli 25.000 euroa.
Saat kulkimen jota ei todennäköisesti tarvi viiteen vuoteen muutakuin vuosihuollot tehdä ja lomailu on koko aika lustia, ei murheen häivää.
Tuosta alkupään 20 000 hinnasta kun lähdet kalliimpaanpäin katteleen, löytyy alle 100 000 km ajettua monen näköistä.
http://www.nettikaravaani.com/kaikki/kaikki/matkailuauto?page=1&sortCol=price&ord=ASC&pfrom=20000&pto=25000
Tähän vuodenaikaan lähtee moni noista edukkaasti suoralla ostolla, liikkeet haluaa varastoja pois ja yksityiset joulukuluihin käteistä . . .
Rölli:
Mun mielipide! unohtakaa eurot, katsokaa kodetta, alta viien tonnin löytyy parempia mitä myydään kahellakympillä..
vuosimallilla ei väliä mut halvempi uus monasti paskempi...eli kattokaa sen mukaaista kärryy mitä luulee haluavansa ikään ja hintaan katsomatta , tarkastakaa kunto ja täyttäääkö se haku kriteerit
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: katariinakoo - 14.10.2014 kello on 00:29 ---Hei karavaanarit
Olen edelleen matkailuautokuumees sa ja aikomuksena ostaa retkeily tai matkailuauto. Vuokraaminen on varmaan aika huoletonta tietenkin, mutta silloin täytyy suunnitella kaikki etukäteen eikä sellainen käy.
Kaipaisin mielipiteitä siihen että mahtaako alle kymppitonnilla saada toimivaa kokonaisuutta vai pitääkö ostaa joku optio autokorjaamosta samalla.
Osaan toki pikkufiksauksia tehdä mutta toivoton taistelu taivaanvaltoja vastaan on isommat remontit. Haluan ikiliikkujan. Mistä sellaisen löydän. Mielipiteistä kiitos jo etukäteen. t. katariina
--- Lainaus päättyy ---
Osta vaan alle kymppitonnin auto. Sitten meitä on jo niin paljon, että voisi väsätä treffit alle kyppitonnin matkailu-autoille. Tiplomaatti kun osta samanlaisen, sitten on pesialisti treffijärjestäjä. :D
velnum:
Toi on totta että 25.000 niin alkaa saamaan nuorta vähänajettua.
Mutta on paljon rahaa , kun pitää elää ja maksaa laskut , asuminen.
Ja tietysti retkeily.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta