Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 7.12.2014 kello on 15:15 ---Mulla pannussa kiinni 2470, tämmönen. 2112 471-763 L 300
toinen, stemco 471-753 L 300
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Knaus. Thumb Thumb Thumb
LivinginLapland:
Noniin. Sain vastauksen Amerikan Yhdysvalloista merenalaista kaapelia pitkin, joka oli siis seuraavanlainen.
NS = New
NOS = New, older stock.
AR = As Removed.
NO Should not be a condition = Normally Open (such as part of the description on a switch).
NC NC “” “ = Normally Closed (“” “” ).
Vaikka NO oli siis toimituslaatu sarakkeessa se tarkoitti juuri sähköistä toimintaa. Kutenkin haparoiva arvailuni osui tällä kertaa oikeaan yhdessä kolmesta. Mutta en usko, että tuo vielä lottoamisessa auttaisi. Tuo kytkin on juuri samanlainen joiden numerosarjoja on tänne naputeltu lukuunottamtta kytkentätapaa. Kuitenkin laitoin mielestäni atribuutteja kuten arvaus, arvelisin, tai voisi olla. Tämä on kuitenkin nyt sitten se tilanne mikä lienee oikea. Nuo näyttävät juuri niiltä mitä ilmailu käytää purku- ja ylijäämäosissaan. Ehkäpä ne ovat englantia äidinkielenään käyttäville hyvinkin tuttuja.
Minulle vielä muistutettiin, ehkäpä samoja lankoja pitkin vielä seuraavaanlaisesti.
Please note: These are our condition codes. I would not know how other companies list their condition codes.
Mutta tästä minä ansiokkaasti mainitsinkin, että nämä ovat siis tuon sivuston omia. ihan kuin Motonetissä on se kummallinen numerosarja. Olin muuten taanoin itsekkin luomassa tuotteeseen osanumerosarjaa josa tuli lopulta kymmenen merkkiä pitkä. Eli epäonnistuin siinä kyllä vallan hyvin. Sitä ei voinut käyttää luontevasti oikestaan yhtään missään.
Rölli:
eihä toi maatakaatava asia oo, parin euron releel saa toiminnan käännettyä.. Thumb
LivinginLapland:
Niin ja jos joku on innostunut tuota kiertovesipumpusta niin eBay, clare15170 myy noita kuulalaakeroituja moottoreita ja kytkimia 13 € ja 4 € joissa on postimaksu mukana. Soravaustyön ostin Eskelisen Sorvaamosta. ja se osa oli siis puolentunnin työsuoritteella 35€ eli 53€ kaikkinensa. Toisin tuon kytkimen jouduin tilaamaan uudelleen, koska otin mittaamatta, alunperin 5-2 kytkimen, kun se olisi pitänyt olla 5-3. Kuinka tämän tekstin saa siihen kuvan yhteyteen?
K.E.V:
Minä ainakin ko tilanteessa ostaisin originellin, kestävät 20v ja kauemminkin kun voitelee joskus , vie virtaa pikkiriikkisen ja on äänetön, ettei käy >
--- Lainaus ---Vaihdoin vanhan 8030 kiertovesipumpun moottorin hiilet loppuun syöneen, tilalle uuden kuulalaakeripumpun ja nyt pumppu vie virtaa .47A ja sitten, kun kattila on päällä niin 1.74A. Nyt ohjekirjassa on maininta että kiertovesipumppu veisi 1.4W eli kymmenesosampeerin
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta