En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen.
En minäkään, mutta jos mikään muu ei tepsi...

En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen. En minäkään, mutta jos mikään muu ei tepsi... ![]() Ei millään pahalla mutta 15-tuumaiset noinkin ison auton kuin S80 on, niin ne näyttävät lankarullilta.Apua molempiin pulmiin. ![]() 18" ärrät alla ÄRRÄSSÄ http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3917565?mainOnly=1 Kyllä tuolla mökkiäkin siirtelisi Apua molempiin pulmiin. Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. ![]() Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. Joo, olen samaa mieltä. Huomasin muuten Volvon "kusettavan" asiakasta todella raskaasti - puolinahoissa "nahka" on keinotavaraa Edit: Enkä muuten voisi lähteä metsätielle tuolla lasketulla alustalla ja matalilla 18-tuumaisilla - nelivedosta huolimatta. Ei mun p**se ole hionnut vaikka kokonahkapenkit on olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta 20 vuotta.
Puhaltelee "ilmaa" pysyy kankut kuivina ![]() Enkä muuten voisi lähteä metsätielle tuolla lasketulla alustalla ja matalilla 18-tuumaisilla - nelivedosta huolimatta.Ei varmaan metsätielle, asfalttibaanaa tuolla oli mukava ajaa. Itse ajoin vain lenkin . Liikkeen omistaja huristeli sillä saksassa 1300 km ristiin rastiin. |