rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Win 10  (Luettu 196845 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:25
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Win 10
« Vastaus #315 : 30.12.2015 kello on 12:13 »
Ja nämä sitten ostaa uuden koneen kolmen vuoden välein, koska "vanha on niin hidas".

No tiedä häntä ::) Tuossa on itsellä yksi Dell Dimension 9100, joka hommattiin luokkaa 10v sitten XP-koneena ja on sittemmin päivitelty ensin Win7 ja nyt Win10 ja yhä vain on tuo kone siis aktiivikäytössä, ilman mitään sen suurempia säätämisiä, asetusten kanssa peuhaamista tms. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
  • Autossa on pyörät
Vs: Win 10
« Vastaus #316 : 30.12.2015 kello on 12:57 »
Noita on paljon asiakaspiirissäni mitkä toimittanut , eikä mitään probleemaa. Samoin minulla on kolme firmaa tuossa kavereilla jotka myyvät uutta ja käytettyä konetta paljon, pari muuta tekee it-tukihommia tosi suurille taloille. Näkisi vaan mitkä on "ne väärinasennetun faktat niin voisi kysellä ja vertailla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:04
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Win 10
« Vastaus #317 : 30.12.2015 kello on 13:01 »
Se on esiasennettu (OEM), jolloin ostajalle jää kaikki säätäminen alkaen käyttäjänimestä ja käytettävästä kielestä.

Mitä muuta "säätämistä" kuin nuo mainitsemasi?  Jopa minä osaan nuo laittaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Win 10
« Vastaus #318 : 30.12.2015 kello on 18:46 »
Eiköhän se kone kysele sulta kaikki ,Seppo,mitä se haluaa tietääkkin.Osta vaan rauhassa uus kone jos ny välipäivänä viel kerkee johonkin hyvään tarjoukseen tarttumaan kiinni niin siitä vaan ja Hywää UVtta! :D    t migel

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Win 10
« Vastaus #319 : 30.12.2015 kello on 21:23 »
Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:04
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Win 10
« Vastaus #320 : 30.12.2015 kello on 21:33 »
Eiköhän se kone kysele sulta kaikki ,Seppo,mitä se haluaa tietääkkin.Osta vaan rauhassa uus kone jos ny välipäivänä viel kerkee johonkin hyvään tarjoukseen tarttumaan kiinni niin siitä vaan ja Hywää UVtta! :D    t migel

En mä nyt ole hankkimassa mitään. Yritin vaan saada selville,  minkälaisia ongelmia on tulossa tuohon, jossa on kymppi. Hyvää ensi vuotta sinne etelään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Win 10
« Vastaus #321 : 30.12.2015 kello on 21:41 »
Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Topelius!

Hauskaa kun Lenovoäijiä on muitakin! Mulla on t400,t410 ja t420 ja Kevin opastamana kunnon läppäreiden pariin en ole päivääkään katunut ja kaikis W10 eikä mitään ongelmia!
t migel

  • Vieras
  • Vs: Win 10
    « Vastaus #322 : 31.12.2015 kello on 00:08 »
    Mulla on nytkin näissä kolmessa eri sukupolven Lenovoissa kaikissa win 10, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. Tuossa X201 mallissa on ollut jopa yli vuoden. Lisäksi tehtynä muiden koneisiin monen monta win 10 päivitystä / kovalevyn vaihtoa. Kaikista toimivin ja paras Windows mielestäni tämä 10 versio, jopa vanhoissakin koneissa.

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

     Kuinka olet saanut W 10 yli vuosi sitten? Heinäkuussa tuli vasta "levitykseen" muistaakseni.
    Tänään luin että W 10 on asennettu 2 000 000 koneeseen  "pitkin pitäjiä."


    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
    Vs: Win 10
    « Vastaus #323 : 31.12.2015 kello on 07:26 »
    Kuinka olet saanut W 10 yli vuosi sitten? Heinäkuussa tuli vasta "levitykseen" muistaakseni.
    Tänään luin että W 10 on asennettu 2 000 000 koneeseen  "pitkin pitäjiä."
    Windows 10 esiversiot sai testaukseen paljon aikaisemmin ennen kuin tuo virallinen versio julkaistiin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
    • Autossa on pyörät
    Vs: Win 10
    « Vastaus #324 : 31.12.2015 kello on 09:00 »
    Windows 10 esiversiot sai testaukseen paljon aikaisemmin ennen kuin tuo virallinen versio julkaistiin.
    Näinhän se oli minullakin, samoin win 10 esi on puhelimessa ollut pitkään ennen tätä virallista

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:45
    • Kohtele toisia kuten toiset sinua
    Vs: Win 10
    « Vastaus #325 : 31.12.2015 kello on 14:36 »
    Tuli eilen uusi päivitys W10 läppäriin.
    En tiedä mikä oli, mutta päivityksen sisääntulo kesti yli tunnin.
    Nopeutta yleensä puolenpäivän aikaan minulla  noin 10M yli ja alle.
    Tosin olin tilannut uuden HDTV Elisa Viihde -laitteen viikkoa aiemmin ja olin huomannut yhteysnopeuden laskeneen jo ennen laitteen hakua postista! 
    Liekö noita asetuksia muutettu koskien yhteyttäni?
    Kun asensin uuden laitteen vauhti palasi ja kenties nopeus jopa kasvoi.
    Uusi laite antaa tietenkin paremman kuvan kuin tuo yli 5 vuotta vanha ja toiminnot nopeampia ja paremmin kuin vanhassa.  Näkyy hyvin 55" kuvaruudussa ero. Kertamaksu oli alle 60 vaihdosta tai vaihtoehtona ilmainen mutta 24 kk:n määräaikainen sopimus.

  • Vieras
  • Vs: Win 10
    « Vastaus #326 : 31.12.2015 kello on 20:42 »
    Windows 10 esiversiot sai testaukseen paljon aikaisemmin ennen kuin tuo virallinen versio julkaistiin.

    Kiitos vastauksesta. :) Minä olen pääsääntöisesti aina hieman "jälkijunassa" asioiden kanssa. ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 7.03.2021 kello on 09:49
    Vs: Win 10
    « Vastaus #327 : 3.01.2016 kello on 13:20 »
    Kohta alkaa kärsivällisyys loppua. S-postiohjelma on täysi vitsi ja hiiri ja/tai tehtäväpalkki lakkaa toimimasta osittain tai kokonaan vähintään kerran päivässä (tänään tapahtunut kahdesti, nyt ei toimi hiiren keskinappi). Läppärin kalvohiiren asetuksiin ei pääse käsiksi eikä edes disablointinappi (fn+F9) toimi, joten kursori hyppii sinne tänne kirjoitettaessa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    Vs: Win 10
    « Vastaus #328 : 3.01.2016 kello on 13:31 »
    Kohta alkaa kärsivällisyys loppua. S-postiohjelma on täysi vitsi ja hiiri ja/tai tehtäväpalkki lakkaa toimimasta osittain tai kokonaan vähintään kerran päivässä (tänään tapahtunut kahdesti, nyt ei toimi hiiren keskinappi). Läppärin kalvohiiren asetuksiin ei pääse käsiksi eikä edes disablointinappi (fn+F9) toimi, joten kursori hyppii sinne tänne kirjoitettaessa.

    Onhan näille molemmille laitteille omat ajurinsa asennettu? Oletus windows ajureilla jää ainakin säädöt aika vähiin. Läppärin lisänäppäimetkin voi vaatia oman ajurinsa toimiakseen.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
    • Autossa on pyörät
    Vs: Win 10
    « Vastaus #329 : 3.01.2016 kello on 14:49 »
    Just laitoin koneen mihin 3 eri sähköpostitiliä eri palvelimilla, kaikki rokka. NAS löytyi samantien ja automaattisynkankin sain siihen päälle.