Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut K.E.V 07 Oct 2014
  • Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä.
    Mulla on töissä kaikenlaista, paljon semmoista mikä ei toimi kuin Windowsissa eikä muulla voi korvata.
  • #47 kirjoittanut 99 07 Oct 2014
  • Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä.

    Minulla on montakin, pelejä ja lisäksi ammattilaisohjelmia jotka eivät ole yleisesti saatavilla.
  • #48 kirjoittanut JariJ 07 Oct 2014
  • Mulla on töissä kaikenlaista, paljon semmoista mikä ei toimi kuin Windowsissa eikä muulla voi korvata.

    Tuo on vain huonoa järjestelmäsuunnitt elua.
  • #49 kirjoittanut K.E.V 07 Oct 2014
  • Siitä pitää syyttää eri laitevalmistajia kun eivät tee eri alustoille niit. Mutta ei kai sillä väliä. Nehän toimii sillä winukalla, ei mulla ainakaan aiheuta mitään paiseita asian suhteen. Mikäli olisi vaikka jokin muu käyttis niin murhe suuri
  • #50 kirjoittanut JariJ 07 Oct 2014
  • Ei minullekkaan, 90% ajasta käytän Windowsia. Totesin vain, että järjestelmäsuunnitt elu on pielessä jos tehdään alustariippuvaisia sovelluksia.

    Mutta topicin aiheeseen liittyen on mielenkiintoista nähdä lähteekö MS Applen tielle ja jakaa Win 10:n ilmaiseksi. MS:n on todennut jo Win10 olevan sukunsa viimeinen.
  • #51 kirjoittanut tsahkali 07 Oct 2014
  • Totesin vain, että järjestelmäsuunnitt elu on pielessä jos tehdään alustariippuvaisia sovelluksia.

    Se on sitten ollut maailman sivu pielessä. Ja monella.
    Onneksi se ei enää rasita.   ;D
  • #52 kirjoittanut K.E.V 06 Nov 2014
  • Tänään pukkasin 10:n yhteen 17" fujitsuun, asennus 15 minuuttia, kaikki ajurit ja toiminnot toimi heittämällä.
    Lyhyellä puolentunnin testailulla tosi vikkelä ja sujuva.
  • #53 kirjoittanut Alf@64855 06 Nov 2014
  • Jos ihan mielenkiinnosta haluaa kokeilla, niin sitä vain. Mutta ellei se ole syy, miksi kiiruhtaa vaihtamaan uudempaan? Itse olen elänyt W-käyttöjärjestelmästä versio 1.stä lähtien ihan  työelämänkin takia. W7.n jälkeen en nähnyt varsinaista tarvetta päivittää toimivaa konetta uudempaan ihan  päivityksen takia. W8:n toimii ihan hyvin. vaikka käyttö poikkeaa aiemmista. mutta kun sen oppii niin  ihan hyvä. Pienten apuohjelmien avulla voi saada vanhat hyvät ominaisuudet käyttöön. Nyt tulee w10. Odotellaan rauhassa.
  • #54 kirjoittanut K.E.V 06 Nov 2014
  • Mulla on liuta koneita, on omassa käytössä 7 ja töissä 8.1 . Huvikseni tuota testailin yhdessä koneessa missä oli Vista, ennen virallisen 7:n asennusta.
  • #55 kirjoittanut 99 09 Dec 2014
  • Alkaa Windows pikkuhiljaa saavuttamaan Linuxia käytettävyydessä Thumb

    http://www.howtogeek.com/200334/windows-10-includes-a-linux-style-package-manager-named-oneget/


    Mitäköhän seuraavaksi Linuxista kopioidaan?
  • #56 kirjoittanut Topelius 02 Jun 2015
  • Nyt alkaa näköjään koneet ehdottelemaan, että oletko valmis Windows 10:n tuloon :)
  • #57 kirjoittanut HiTec 02 Jun 2015
  • Tänään pukkasin 10:n yhteen 17" fujitsuun, asennus 15 minuuttia, kaikki ajurit ja toiminnot toimi heittämällä.
    Lyhyellä puolentunnin testailulla tosi vikkelä ja sujuva.

    Jo muinoinen eka technical preview riitti vakuuttamaan allekirjoittaneen ja nyt vain odotellaan Win10 virallista julkaisuversiota Thumb
  • #58 kirjoittanut velnum 02 Jun 2015
  •  ;D Moi mites 10 toimii arm pohjaisissa prossuissa. Minulla on Lumia 2520 taplet arm nyt Windows 8.1 .
  • #59 kirjoittanut K.E.V 02 Jun 2015
  • Siihen pitäisi tulla kevennetty myöhemmin.
  • #60 kirjoittanut Topelius 02 Jun 2015
  • Tablettiin asennettu ja näyttää kyllä todella lupaavalta :)
Sivuja:
Toiminto