Sivuja:
Toiminto
  • #76 kirjoittanut 99 30 Jul 2015
  • Olen 2 asentanut ilman ongelmia. Parasta aikaa menee kahteen ;)

    Nyt toimii pojallakin, korjasi itse ongelmat. Tosin joitain pientä jäi vielä toimimatta, esim. nVidian experience paneeli ei vielä toimi.

    Voip olla että kone on liian eksoottinen winkkarille, prossu i7, näyttis GTX970, kolme FullHD näyttöä, 500gigan SSD, pari tavallista kovaa, spesiaali näppis ja hiiri.
  • #77 kirjoittanut 99 30 Jul 2015
  • Vois kokeilla päivitystä tuohon läppäriin, mutta kun se on Leonovo :(
  • #78 kirjoittanut Topelius 30 Jul 2015
  • Itse olin jo alusta lähtien mukana Windows Insiderin kautta Tech Previewssa ja välittömästi olin "myyty" ^-^

    Sama vika meikäläisellä :) Varsinkin tabletissa tämä on huomattavasti parempi kuin 8.1 versio.
  • #79 kirjoittanut perho-ukko 30 Jul 2015
  • No nyt on minullakin latautunut,5-tuntia kesti,mutta ei ole vielä täysin toimiva,hidas ! Thumbd
  • #80 kirjoittanut jak900 31 Jul 2015
  • Jostain syystä täällä ei asennus onnistu. Asentaa noin 15 prosenttia ja palauttaa seiskaan sen jälkeen. Onko muilla käynyt näin? Olen muutaman kerran jo kokeillut ja aina sama lopputulos. Aito seiska alla ja päivitys asennuksella kokeiltu.
  • #81 kirjoittanut K.E.V 31 Jul 2015
  • Nyt toimii pojallakin, korjasi itse ongelmat. Tosin joitain pientä jäi vielä toimimatta, esim. nVidian experience paneeli ei vielä toimi.

    Voip olla että kone on liian eksoottinen winkkarille, prossu i7, näyttis GTX970, kolme FullHD näyttöä, 500gigan SSD, pari tavallista kovaa, spesiaali näppis ja hiiri.
    No ihan yhtä eksoottinen kuin omani.

    Sama vika meikäläisellä :) Varsinkin tabletissa tämä on huomattavasti parempi kuin 8.1 versio.
    Samoin itse siinä mukana alusta asti
    Vois kokeilla päivitystä tuohon läppäriin, mutta kun se on Leonovo :(
    Tuossa menee tuo jokasuuntaan taipuva Lenovo Yoga




    Töissä jätin yhden Lenovon päivittymään kun lähdin eilen.
  • #82 kirjoittanut K.E.V 31 Jul 2015
  • Ja lopputulos ;)


  • #83 kirjoittanut HiTec 31 Jul 2015
  • Sama juttu, tämä Lenovo E530 päivitteli itsensä yön aikana Win10. Ensialkuun oli hiiren ja näppiksen kanssa ongelmia, mutta pieni päivitys ja näyttää tuokin jo toimivan. Katsotaan nyt miten tämä tästä lähtee, vielä olisi viikko kesälomaa aikaa harjoitella, ennen kuin joutuu tämäkin kone takaisin työmaalle. Ja jossain vaiheessahan se sitten napsahtaa allekirjoittaneelle, päivitellä kaikki duunikavereidenkin koneet ::)
  • #84 kirjoittanut kettunen 31 Jul 2015
  • Sama juttu, tämä Lenovo E530 päivitteli itsensä yön aikana Win10. Ensialkuun oli hiiren ja näppiksen kanssa ongelmia, mutta pieni päivitys ja näyttää tuokin jo toimivan. Katsotaan nyt miten tämä tästä lähtee, vielä olisi viikko kesälomaa aikaa harjoitella, ennen kuin joutuu tämäkin kone takaisin työmaalle. Ja jossain vaiheessahan se sitten napsahtaa allekirjoittaneelle, päivitellä kaikki duunikavereidenkin koneet ::)
    Osaamisen varjopuolia ?
  • #85 kirjoittanut HiTec 31 Jul 2015
  • Osaamisen varjopuolia ?

    No sitäpä kai ja kun ei viitsi sanoa ei, niin on ihan tuota työnkuvaakin laajennettu nämä hommat kattamaan ::)
  • #86 kirjoittanut 99 31 Jul 2015
  • Tuossa menee tuo jokasuuntaan taipuva Lenovo Yoga

    Töissä jätin yhden Lenovon päivittymään kun lähdin eilen.

    Joo, mutta Win10 ei tue T400 ja T420 malleja :(
  • #87 kirjoittanut kimi 31 Jul 2015
  • Joo, mutta Win10 ei tue T400 ja T420 malleja :(

    Just ajattelin ekana koneena päivittää T400, kiitos tuosta tiedosta.

    Paljonko tilaa tuo 10 vie
  • #88 kirjoittanut K.E.V 31 Jul 2015
  • Just päivitän T400, saapa nähä
  • #89 kirjoittanut Knaus-90 31 Jul 2015
  • Mulla lenovon G 505 S. Mutta jos oottelis vielä.
    Tuli semmonen vika että kun näytön avaa, ei voi kääntää yli 90 astetta, tai
    menee pimeeks. Onneksi on takuuta vielä. :D
  • #90 kirjoittanut K.E.V 31 Jul 2015
  • Kyll se meni T400. Pari päivitystä vaati. Samoin X301 meni myös. Täytyy jatkaa harjoitusta.


Sivuja:
Toiminto