Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
elwari:
Onko retail- lisenssin siirto koneesta toiseen kova rumba, kun tuppaa noita koneita olemaan ja mieltymykset vaihtuu aina silloin tällöin, ja koneen sisältö menee uusiksi :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 15.10.2018 kello on 16:29 ---Onko retail- lisenssin siirto koneesta toiseen kova rumba, kun tuppaa noita koneita olemaan ja mieltymykset vaihtuu aina silloin tällöin, ja koneen sisältö menee uusiksi :)
--- Lainaus päättyy ---
Enpä itse niitä viitsi alkaa siirtämään mistään mihinkään.
Tulee jossain kohti viesti jotta on jo aktivoitu toisessa koneessa ja soita sinne sun tänne.
Lisenssejä riittänyt joka koneeseen.
juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 15.10.2018 kello on 16:29 ---Onko retail- lisenssin siirto koneesta toiseen kova rumba, kun tuppaa noita koneita olemaan ja mieltymykset vaihtuu aina silloin tällöin, ja koneen sisältö menee uusiksi :)
--- Lainaus päättyy ---
Eikös retail ole täysi lisenssi, voit siirtää sen uuteen koneeseen ilman kommervenkkeja. Itse jouduin kerran soittamaan että vanha kone on jo ongelmajätettä, eli ei ole kahdessa koneessa samaan aikaan. Oem lisenssi on hankalampi, pitäisi ainakin vähintään kovalevy siirtää käyttiksen kanssa. Tosin olen pelkän oem lisenssikin siirtänyt muutaman kerran uuteen koneeseen ilman ongelmia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 15.10.2018 kello on 17:43 ---
Eikös retail ole täysi lisenssi, voit siirtää sen uuteen koneeseen ilman kommervenkkeja. Itse jouduin kerran soittamaan että vanha kone on jo ongelmajätettä, eli ei ole kahdessa koneessa samaan aikaan. Oem lisenssi on hankalampi, pitäisi ainakin vähintään kovalevy siirtää käyttiksen kanssa. Tosin olen pelkän oem lisenssikin siirtänyt muutaman kerran uuteen koneeseen ilman ongelmia.
--- Lainaus päättyy ---
Nii, mutta eestaas….
juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.10.2018 kello on 17:46 ---Nii, mutta eestaas….
--- Lainaus päättyy ---
No ei se soitto kummonen homma ole ole. Home versio maksaa n. 140 e ja pro n. 260 e saahan siitä kivasti puhelinrahaa, kun ei tarvitse uutta ostaa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta