Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (122/165) > >>

pouhe:
Vielä ei ole ongelma ratkennut, auttaisiko tämä https://support.microsoft.com/fi-fi/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system-files

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  3.05.2017     kello on 06:12 ---Surface 4 Pro...?

Sellainen mulle piti tulla työkoneeksi pari viikkoa sitten.
Mikrotuki asenteli tarvittavia ohjelmia, mutta yön aikana tämä läppäri oli vaipunut syväuneen, eikä enää auennut. Tämä yksilö on nopeimmin hajonnut läppäri, mitä minulla on ollut. Ei ehtinyt edes mulle asti.
Siellä se nyt lepäilee jossan takuuhuollossa ties kuinka kauan.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt on Surface matkassaa...

Sanokaapa, ketkä ovat käyttäneet, niin kuuluuko tuon tasohiiren olla luonnostaan ihan p*aska?
Ei löydä sormihipaisulla hiirtä ja jos on hetken käyttämättä, niin pitää klikata, jotta aktivoituu. Silloin aktivoituu joku ohjelmakin valitettavasti. Välillä pitää hinkata levyä oikein urakalla, jotta hiiri heräisi ja liikkuisi.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.07.2017     kello on 14:25 ---Nyt on Surface matkassaa...

Sanokaapa, ketkä ovat käyttäneet, niin kuuluuko tuon tasohiiren olla luonnostaan ihan p*aska?
Ei löydä sormihipaisulla hiirtä ja jos on hetken käyttämättä, niin pitää klikata, jotta aktivoituu. Silloin aktivoituu joku ohjelmakin valitettavasti. Välillä pitää hinkata levyä oikein urakalla, jotta hiiri heräisi ja liikkuisi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tuo tasohiiri temppuillut tuossa Lenovossa, jo pitemmän aikaa.
Ei johdu päivityksestä ainakaan mulla, mutta nyt kun kokeilin niin toimi tosi hyvin.

K.E.V:
Hyvin taso toimii. Tosin tulee kosketusta näytössä enemmän käytettyä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  5.07.2017     kello on 15:08 ---Hyvin taso toimii. Tosin tulee kosketusta näytössä enemmän käytettyä.

--- Lainaus päättyy ---
Ok. Hyvä tietäää....

Saa tämä näppis mennä sitten pajalle. Ikinä ei ole näin sohloa tasohiirtä ollut missään läppärissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View