Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (115/165) > >>

Moppc:
Reilun vuoden olen käyttänyt Wkymppiä MS Surface 4 Pro työkoneessa. Ei ole moittimista. Työt pyörii nykyään pitkälti MS tuotteiden varassa. Ympäristö on toki tarkemmin säädelty kuin kotioloissa ja tukiasia hoituvat helpparin kautta. Päivitykset jaetaan keskitetysti, enkä nyt ole määrällisesti mitään haittaa noista huomannut.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc -  2.05.2017     kello on 22:29 ---Reilun vuoden olen käyttänyt Wkymppiä MS Surface 4 Pro työkoneessa. Ei ole moittimista. Työt pyörii nykyään pitkälti MS tuotteiden varassa. Ympäristö on toki tarkemmin säädelty kuin kotioloissa ja tukiasia hoituvat helpparin kautta. Päivitykset jaetaan keskitetysti, enkä nyt ole määrällisesti mitään haittaa noista huomannut.

--- Lainaus päättyy ---
Surface 4 Pro...?

Sellainen mulle piti tulla työkoneeksi pari viikkoa sitten.
Mikrotuki asenteli tarvittavia ohjelmia, mutta yön aikana tämä läppäri oli vaipunut syväuneen, eikä enää auennut. Tämä yksilö on nopeimmin hajonnut läppäri, mitä minulla on ollut. Ei ehtinyt edes mulle asti.
Siellä se nyt lepäilee jossan takuuhuollossa ties kuinka kauan.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  3.05.2017     kello on 06:12 ---Surface 4 Pro...?

Sellainen mulle piti tulla työkoneeksi pari viikkoa sitten.
Mikrotuki asenteli tarvittavia ohjelmia, mutta yön aikana tämä läppäri oli vaipunut syväuneen, eikä enää auennut. Tämä yksilö on nopeimmin hajonnut läppäri, mitä minulla on ollut. Ei ehtinyt edes mulle asti.
Siellä se nyt lepäilee jossan takuuhuollossa ties kuinka kauan.

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Kai se on tuon laitteen ominaisuus, että nukkuu hieman raskasta unta välillä. Jokusen kerran huomannut, että unitilasta herättely vaatii nykypäivän vauhtiin tottuneelta vähän enemmän kärsivällisyyttä. Ei lie kuitekaan W10 ominaisuus vaan laitekohtaista. Hyvät pointsit kuitekin kokonaisuutena annan tuolle masiinalle. Oikea nimi lie Surface Pro 4 nyt kun asiaa mietin.

tsahkali:
Miten Edge'n saisi 'pätkimään' lähdekoodin rivit. (kuten internet explorer tekee)
Oletusasrvoisesti yhden rivin koodi on tosiaan yhdellä rivillä ja koodin tarkastelu on hankalaa, etten sanoisi mahdotonta.

SilSam:
Toista päivää teen töitäni W10:llä ja Dell Latitudella. Pari asiaa jurppii:

- Resurssienhallinnas sa Pikakäyttöön valittuna kansioita ei voi nimetä itselleen sopivaksi, ne siis näkyvät pikakäytössä juuri siten kun joku on sen kansion nimennyt.
- Herääminen horrostilasta hidasta, hiiri saattaa kuolla horrostilassa eikä herää enää henkiin kuin bootilla.
- Mukana tullut näppäimistö pieni ja halpa. Alentaa työtehoa.

PS. Kirjoitan tätä kahvitauolla, joten tämä ei vähennä työtehoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View