Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
kimi:
Päivitykset ottaa pattiin win 10:ssä edelleen. Aamulla kone oli jotain tehnyt ja käynnistykseen meni oma aikansa. Illalla minun oli lähdettävä asioille ja koneen tietty jätin auki.
Auki oli monta FF ja siinä aika monta ikkunaa ja niitten yhteydessä useita välilehtiä, tänään noita eri projekteja on riittänyt ja jokaiselle omat ikkunat, tiettu yksitysessä tilassa koska säästettävää ei noissa olisi ollut.
Asioilta palattuani koneessa näkyi etusivu ja se pyysi salasanaa, ...kele. Hirveä vaiva noita etsiä uudestaan ja päästä jatkamaan siitä mihin jäin.
Kun tämä toimii niin on ok, päivitysrutiinit on syvältä ja vaikka laittaa asetuksiin omia, ne palautuu oletuarvoiksi päivitysten yhteydessä
K.E.V:
klo 20.24 laiton läppärin "päivitä ja asenna" klo 20.33 se oli asentanut tuon päivityksen ja käytettävissä.
Kokonaista 9 minuuttia oli pois, no pääasiassa käytän tätä pöytäkonetta. Se asentaa tuon paketin kun sammutan koneen. Eikä häiritse ketään.
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.01.2017 kello on 20:54 ---Asioilta palattuani koneessa näkyi etusivu ja se pyysi salasanaa, ...kele. Hirveä vaiva noita etsiä uudestaan ja päästä jatkamaan siitä mihin jäin.
--- Lainaus päättyy ---
Vaihda kirjautumisasetuksi sta PIN-koodi salasanan tilalle , ei ole ihme jos päivitys kauan kestää mikäli et sammuta konetta ikinä.
Tuo sammuttamattomuus tuli ilmi kun et salasanaa ole joutunut syöttämään ;)
Eikä tässä mikään palaudu mihinkään, edgessä samat välilehdet auki edelleen. Muuta selainta en käytä IE:n lisäksi
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.01.2017 kello on 20:56 ---klo 20.24 laiton läppärin "päivitä ja asenna" klo 20.33 se oli asentanut tuon päivityksen ja käytettävissä.
--- Lainaus päättyy ---
Linuxilla olisi koko ajan käytettävissä, ilman että mitään tarvitsee odottaa. Jos et usko, niin kokeile. Ja tämä ilman sarvia tai sunmuita..
K.E.V:
Mutta kun se Linukka ei riitä minun juttuihin :) Valitan.
Ja tuo on yksi hailee tuo 9 minuuttia. Kokeilin kauan kestää ja näin tuloksen.
Muuten se olisi tehnyt sen vasta koneen ollessa tarpeeton. Toisin sanoen sammuttaessani ja kaappiin laittaessani.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.01.2017 kello on 21:10 ---Mutta kun se Linukka ei riitä minun juttuihin :) Valitan.
--- Lainaus päättyy ---
Kukin tavallaan.
Itselleni Windows on liian rajoittunut, koska olen internetissä, ja käytän internettiä aktiivisesti. Pelikoneeksi taas Windows 10 on hyvä (tai no, ei toimi edes kaikkien Windows pelien kanssa), itsekin käytän sitä oikeastaan vain eräiden pelien takia, joita ei (vielä) ole Linuxille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta