Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
Teukka-74:
Mun täytyy sanoa että win 10 päivitettyäni win 7 tilalle(pelko perseessä), on kone huomattavasti nopeampi ja päivityksissä ei ole ollut mitään ongelmia. Aito Windows koneessa. Muuten en ala kehumaan
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.01.2017 kello on 11:30 ---Valitan etten pysty pitämään 5 kuukauden taukoa koneen käyttämisessä. En mitenkään.
--- Lainaus päättyy ---
Niin no, normikäyttäjällähän on yleensä vain yksi kone, jota sitten koko perhe käyttää (yleensä vielä samalla tilillä), joten sitä vasten ymmärtää että ei voi olla käyttämättä konetta kuukausiin. Itsellä taas on käytössä 5 konetta (kolme läppäriä ja kaksi "pömpeliä"), joista kolme on jatkuvassa käytössä (yksi läppäri ja kaksi "pömpeliä"). kaksi läppäriä on varalla, joten niitä käytellään enemmän tai vähemmän säännöllisesti (Yleensä noin 3-6kk välein käydään katsomassa että toimii ja samalla päivitetään softa).
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 9.01.2017 kello on 16:35 ---Mun täytyy sanoa että win 10 päivitettyäni win 7 tilalle(pelko perseessä), on kone huomattavasti nopeampi ja päivityksissä ei ole ollut mitään ongelmia.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä 10 on nopeampi kuin seiska, ei tosin paljoa mutta selkeästi. Ja päivityksissäkään ei ole muuta ongelmaa kuin että ovat hitaat ja päivitys ajetaan vasta koneen sammuttamisen/käynnistämisen yhteydessä (ongelma varsinkin työkäytössä).
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.01.2017 kello on 17:50 ---Kyllä 10 on nopeampi kuin seiska, ei tosin paljoa mutta selkeästi. Ja päivityksissäkään ei ole muuta ongelmaa kuin että ovat hitaat ja päivitys ajetaan vasta koneen sammuttamisen/käynnistämisen yhteydessä (ongelma varsinkin työkäytössä).
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. Tuo päivitys homma on ärsyttävä seikka kympissä.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 9.01.2017 kello on 17:46 ---Niin no, normikäyttäjällähän on yleensä vain yksi kone, jota sitten koko perhe käyttää (yleensä vielä samalla tilillä), joten sitä vasten ymmärtää että ei voi olla käyttämättä konetta kuukausiin. Itsellä taas on käytössä 5 konetta (kolme läppäriä ja kaksi "pömpeliä"), joista kolme on jatkuvassa käytössä (yksi läppäri ja kaksi "pömpeliä"). kaksi läppäriä on varalla, joten niitä käytellään enemmän tai vähemmän säännöllisesti (Yleensä noin 3-6kk välein käydään katsomassa että toimii ja samalla päivitetään softa).
--- Lainaus päättyy ---
No silloinhan kannattaa puhua normikäyttäjän tilanteesta.
silloin ei kenelläkään ole pitkiä taukoja käytössä.
Minulla on kaksi pönttöä, pari läppäriä ja tabletti.
Vakiokäytössä , sit on kai 40 kpl noita muita ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta