Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: JariJ - 7.10.2014 kello on 19:39 ---Totesin vain, että järjestelmäsuunnitt elu on pielessä jos tehdään alustariippuvaisia sovelluksia.
--- Lainaus päättyy ---
Se on sitten ollut maailman sivu pielessä. Ja monella.
Onneksi se ei enää rasita. ;D
K.E.V:
Tänään pukkasin 10:n yhteen 17" fujitsuun, asennus 15 minuuttia, kaikki ajurit ja toiminnot toimi heittämällä.
Lyhyellä puolentunnin testailulla tosi vikkelä ja sujuva.
Alf@64855:
Jos ihan mielenkiinnosta haluaa kokeilla, niin sitä vain. Mutta ellei se ole syy, miksi kiiruhtaa vaihtamaan uudempaan? Itse olen elänyt W-käyttöjärjestelmästä versio 1.stä lähtien ihan työelämänkin takia. W7.n jälkeen en nähnyt varsinaista tarvetta päivittää toimivaa konetta uudempaan ihan päivityksen takia. W8:n toimii ihan hyvin. vaikka käyttö poikkeaa aiemmista. mutta kun sen oppii niin ihan hyvä. Pienten apuohjelmien avulla voi saada vanhat hyvät ominaisuudet käyttöön. Nyt tulee w10. Odotellaan rauhassa.
K.E.V:
Mulla on liuta koneita, on omassa käytössä 7 ja töissä 8.1 . Huvikseni tuota testailin yhdessä koneessa missä oli Vista, ennen virallisen 7:n asennusta.
99:
Alkaa Windows pikkuhiljaa saavuttamaan Linuxia käytettävyydessä Thumb
http://www.howtogeek.com/200334/windows-10-includes-a-linux-style-package-manager-named-oneget/
Mitäköhän seuraavaksi Linuxista kopioidaan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta