Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2016 kello on 21:41 ---Kone kysyi päivitä ja sammuta ? Klikkasin yes.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa windowsin suurin ongelma on, päivitystä ei tehdä taustalla vaan sammutuksen/käynnistyksen yhteydessä. Kiva odotella etä saa päivitettyä koneen, kun parempaakin tekemistä olisi (lue: töitä). imho.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2016 kello on 21:41 ---Ei kait tuo mikään probleema ole . Töissä ilmoitti että päivitykset on ladattu "käynnistä uudelleen" , hylkäsin sen ja töistä lähtiessä 4 tunnin päästä klikkasin sammuta. Kone kysyi päivitä ja sammuta ? Klikkasin yes.
On kumma kun yksinkertaisesta asiasta tehdään kuningasajatus....
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka kauan toi päivitys kestää. Minulla jäi jauhamaan useaksi tunniksi kunnes hermo meni ja sammutin koneen. Käynnistin uudestaan ja kaikki hyvin. Minulla kysyi " käynnistä uudestaan " ja klikkasin ruutua.
Mautoilija:
Lienee eri koneet millä luetaan keskustelupalstoja ja millä tehdään töitä.
Palstat luen omalla koneella ja päivitykset kuuluvat harrastukseen. Pidemmän päivityksen ajan harrastan muuta. Työkoneen päivitykset hoitaa työnantajan IT-osasto. Jos päivitys tapahtuu työaikana eikä töitä voi tehdä, merkataan tunnit IT-osastolle.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.10.2016 kello on 22:03 ---Jos päivitys tapahtuu työaikana eikä töitä voi tehdä, merkataan tunnit IT-osastolle.
--- Lainaus päättyy ---
Harmi vain että meillä töissä ei ole ko. momenttia.
Nm. muutaman kerran ylitöitä tehneenä päivitystä odotellen...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.10.2016 kello on 21:41 ---Ei kait tuo mikään probleema ole . Töissä ilmoitti että päivitykset on ladattu "käynnistä uudelleen" , hylkäsin sen ja töistä lähtiessä 4 tunnin päästä klikkasin sammuta. Kone kysyi päivitä ja sammuta ? Klikkasin yes.
On kumma kun yksinkertaisesta asiasta tehdään kuningasajatus....
--- Lainaus päättyy ---
Kävin kaupungilla asioilla päivällä ja olin muutaman tunnin liikenteessä. Kun tulin kotiin kone oli päivittänyt itsensä, mitään kyselemättä.
Jokin asetus on vaihtunut koska asetuksissa ollut että ainoastaan ilmoittaa uusista päivityksistä. Ei tuo muuten mutta minulla oli useita välilehtiä ja eri sivustoja auki, Uudelleenkäynnistyk sen jälkeen ainoastaan lukitut aukesi ja koska en tallenna historiatietoja joutui kaivelemaan noita esille pitkään
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta