Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (94/165) > >>

Topelius:
Chrome toimii kuin junan vessan vessa.  Jopa nyt työpaikallakin on ymmärretty Explorerin pakkosyöttö,  kun ei se toimi enää oikein missään asiassa.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.10.2016     kello on 19:31 ---Ensin tuli 1607 ja nyt sitten iso 1607 korjauspäivitys...

Firefox ei nyt sitten suostu päivittymään tähän versioon. Pitänee odottaa, että saavat bittinikkarit paremmin yhteensopivaksi.
Vanha Firefox versio sentään toimii vielä.

--- Lainaus päättyy ---
Samat päivitykset on tullu mulla läppäriin mutta kyllä kettu on toiminut ihan normaalilla tavalla..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  6.10.2016     kello on 20:54 ---Mikäs pakko sitä firefoxia on käyttää  :-*

--- Lainaus päättyy ---
No ei ole todellakaan pakko...

Mutta saisi se toimia silti....tai toimii se, mutta ei jostain syystä just nyt päivity.
On mulla hätävarana vielä Chrome, Opera ja Explorer tässä järjestyksessä. Ja jos ei näistä mikään pelitä, niin sitten viimeisenä Edge pitkin hampain.  :-* :-*

Vaeltaja:
Reilut 2 viikkoa on uusin Win 10 päivitys ollut käytössä. Heti asennuksen jälkeen muutaman tiedoston avaaminen tökki vähän. Taisi niihin päivittyä uudet ajurit, koska nyt ei ongelmia ole ollut. Firefoxia käytän oletusselaimena. Se on toiminut ongelmitta päivityksen jälkeenkin.

MoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.10.2016     kello on 21:08 ---No ei ole todellakaan pakko...

Mutta saisi se toimia silti....tai toimii se, mutta ei jostain syystä just nyt päivity.
On mulla hätävarana vielä Chrome, Opera ja Explorer tässä järjestyksessä. Ja jos ei näistä mikään pelitä, niin sitten viimeisenä Edge pitkin hampain.  :-* :-*

--- Lainaus päättyy ---

Miten olet yrittänyt päivittää firefoxin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View