Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
K.E.V:
Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä.
Mulla on töissä kaikenlaista, paljon semmoista mikä ei toimi kuin Windowsissa eikä muulla voi korvata.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2014 kello on 16:44 ---Ei ole vielä tullut eteen mitä ei saisi asennettua eikä käytettyä 8.1:ssä.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on montakin, pelejä ja lisäksi ammattilaisohjelmia jotka eivät ole yleisesti saatavilla.
JariJ:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2014 kello on 16:44 ---Mulla on töissä kaikenlaista, paljon semmoista mikä ei toimi kuin Windowsissa eikä muulla voi korvata.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on vain huonoa järjestelmäsuunnitt elua.
K.E.V:
Siitä pitää syyttää eri laitevalmistajia kun eivät tee eri alustoille niit. Mutta ei kai sillä väliä. Nehän toimii sillä winukalla, ei mulla ainakaan aiheuta mitään paiseita asian suhteen. Mikäli olisi vaikka jokin muu käyttis niin murhe suuri
JariJ:
Ei minullekkaan, 90% ajasta käytän Windowsia. Totesin vain, että järjestelmäsuunnitt elu on pielessä jos tehdään alustariippuvaisia sovelluksia.
Mutta topicin aiheeseen liittyen on mielenkiintoista nähdä lähteekö MS Applen tielle ja jakaa Win 10:n ilmaiseksi. MS:n on todennut jo Win10 olevan sukunsa viimeinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta