Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 8.07.2016 kello on 12:32 ---Asensitko 32 vai 64 bittisen Wintoosan?
Lähetetty minun ZUK Z1 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
On 64 bittinen
Koneessa on 12 gt muistia. Mutta joku nyt varaa siitä 6 gt.
pamaus:
Ongelma ratkaistu. Jostain syystä muistin tila oli mennyt single, kun otin kammat irtin ja käynnistin uudelleen niin kappas vaan muistin tila tuli dual ja kaikki 12 gt käyttöön.
pamaus:
No niin nyt on win10 asennettu uudelleen. Syy, olisi kannattanut aloittaa biossin päivityksellä.
Nimittäin kone on vuodelta 2009 ja ensimmäisellä intelin i5 prosessorilla, biossikin oli vähän päivittynyt ssd:n osalta jne.
Mutta lopputulos kone käynnistyy nyt 20 sek ja käyttölevynä samsung 250 ssd ja kuvapankkina 500gt hhd seagaten barracuda.
Nyt tämä kone on viritetty niin hyväksi kun vain voi olla ja kun näytönohjainkin tuli reilu vuosi sitten vaihdettua nvidia 960 gtx, sanoisin, että ihan hyvä pöytäkone tällä hetkellä. Vaikka perusrauta onkin vuodelta 2009.
K.E.V:
Mulla töissä vanhempi. Intelin T9650 neliydin. Ja raidina 2xteran kiekot. Ei jaksa tyhjentää kun siellä softaa niin paljon. Käynnistyy alle minuutin ja tarpeeksi nopea käytössä 8gb muistilla.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 8.07.2016 kello on 20:48 ---Mulla töissä vanhempi. Intelin T9650 neliydin. Ja raidina 2xteran kiekot. Ei jaksa tyhjentää kun siellä softaa niin paljon. Käynnistyy alle minuutin ja tarpeeksi nopea käytössä 8gb muistilla.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli tuossa koneessa 2x500 gt hdd raid0 alkuperäisenä, aika lailla oli hidastunut käynnistys tässä vuoden aikana. Käynnistyksen sai laskea jo minuuteissa. Varmuuskopion ensin ulkoisella kovalevylle kaiken oleellisen tuolta raidilta. Kovalevyt on nyt tuossa pöydällä saa vielä kiinni jos tarve tulee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta