Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (78/165) > >>

Teukka-74:
Sori tää kopioinnin epäonnistuminen mutta kysymys tuli kuitenkin.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Teukka-74:
Ja tupla sorry. Topeliuksella  olikin tyhjentävä kirjoitus

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  9.01.2016     kello on 15:50 ---Piti oikein käydä katsomassa....

Mitenkäs kun mun valokuvat eivät ole enää elokuun jälkeen näköjään päivittyneet OneDriveen?
Onko joku täppi unohtunut. Lupa on ladata isollakin resolla, mutta ei vain siirry. Tietsikalla tosin lukee kansiossa SkyDriven kuvat, mutta pääkansio on OneDrive. Jos sillä nyt merkitystä on.

--- Lainaus päättyy ---
Jatkoa....

Nyt löysin kuvat selaimella, kun kirjauduin onedrive.live.com sivustolle.
Aikaisemmin kuvat ovat löytyneet suoraan resurssienhallinnas ta. Nyt ne kansiot eivät enää päivity. Samoin Lumian apsit eivät tee enää varmuuskopioita pilveen. Jostain yhteys- tai kirjautumisongelmas ta herjaa.

K.E.V:
Varmaankin et ole kirjautuneena. Alapalkissa oikealla on pilvenkuva. Sieltä asetukset, itseellä kyll näkyy luurissa ja neljässä koneessa omat.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.01.2016     kello on 14:23 ---Varmaankin et ole kirjautuneena. Alapalkissa oikealla on pilvenkuva. Sieltä asetukset, itseellä kyll näkyy luurissa ja neljässä koneessa omat.

--- Lainaus päättyy ---
Sitäkin epäilin alun alkaen...

Olen kirjautuneena sekä kännykässä, että tietsikassa. Missäs vielä voisi kirjautua?

Edit: Nyt löyty....
Resurssien hallinta oli tehnyt uuden kansion samalla nimelle, jossa tiedostot lymyili. Vanha oli oman kansion alla ja mykistynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View