Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (55/165) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.12.2015     kello on 09:39 ---Jos se tekee jotakin muutakin, kuin muttaa täpit WIN 10 asetuksista, niin ehkä sitten.
Minä olen sen verran epäluuloinen, että oletan noiden asetuksessa olevien täppien olevan vain psykonappeja, jotka eivä kenties vaikuta mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos haluaa olla 100% varma, niin sitten pitää tutkia esim. Wiresharkilla mihin kaikkialle kone ottaa yhteyksiä. Tämå tosin tarttee jo tietotaitoa itseltä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.12.2015     kello on 09:57 ---Jos haluaa olla 100% varma, niin sitten pitää tutkia esim. Wiresharkilla mihin kaikkialle kone ottaa yhteyksiä. Tämå tosin tarttee jo tietotaitoa itseltä.

--- Lainaus päättyy ---
Tämäkin on hyvä tieto...

Kyllä sitä tietotaitoa varmaan monella riittää. Mikäli WIN 10 vuotaisi tietoa täppien asennoista huolimatta, niin se varmasti aika nopeasti ylittäisi uutiskynnyksen.

99:
Kyllähän noista vakoilusta vaikka on täpit olisikin kielto assennossa on uutisoitu.

K.E.V:
Kuten Googlen ja Applenkin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.12.2015     kello on 10:45 ---Kyllähän noista vakoilusta vaikka on täpit olisikin kielto assennossa on uutisoitu.

--- Lainaus päättyy ---
Juu näistä olen lueskellut...

Toisaalta, mitä iloa niillä olisi meikäläisen tiedoista?
Lähinnä tulisi käyttäjän osalta mieleen mahdollisesta piratismista kiinni jääminen. Ehkä myös kaupallinen tuputus voisi olla yksi motiivi omien tietojen salaamiseen. Loput kerätyt tiedot olisikin sitten mahdollisesti puhtaasti rikollisen toiminnan peloitteena.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View