Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 26.12.2015 kello on 23:32 ---Kovasti se koittaa tuota win10:ä pakottaa laittamaan, mutta niin kauan mennään olkkarin koneessa seiskalla, kun vaan mahdollista. Lähinnä vain pahaa sanottavaa olen tuosta kuullut, eikä tuo 99:n yllä kertoma esimerkki yhtään vakuuta päivittämisen puolesta. Näyttää yhä vahvemmin sitlä, että kun ei ole enää mahdollista estää päivitystä, niin katoaa taas torpan ainut win asennus bittiavaruuteen ja laitan jotain parempaa tilalle.
(pahoittelut muutos- ja korporaatiovastarin taisen lievästä off-topicista)
--- Lainaus päättyy ---
Hei,
Minulla Windows 7 ja vaimolla 8.1. Tähän saakka olen onnistunut kiertämään Windows 10 "pakkopäivityksen."
Eli tulevaisuudessa ei ole mahdollisesti mahdollista kiertää päivityksiä. :-\
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Matkalainen - 27.12.2015 kello on 09:43 ---Voiko laittaa mihinkään sellaista käskyä että se automaattisesti ohjaa kaikki tiedot eri kovalevylle jottei se ssd täyttyisi?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tuon "My Folder" on voinut Winkussa määrittää kautta aikain, missä se majaillee = kaikki ko. käyttäjän tiedostot menee oletusarvoisesti ko. hakemistoon. Liekö tuo laajemmaltikin mahdollista jo tuo juurikin C:\Users määrittää muualle 8)
http://www.tenforums.com/tutorials/1964-users-folder-move-location-windows-10-a.html
Aakku:
Äsken tuli ilmeisesti suuri WIN 10 päivitys....
Kesti ainakin tunnin kaikkine latauksineen.
En kyllä vieläkään huomannut mitään ongelmia. Edelleen tuntuu paljon nopeammalta, kuin tuo 7 versio.
Muistan jostain hamasta historiasta, kun tietokonefriikit sanoivat, etteivät koskaan päivitä Windowsia, kun se ei sen jälkeen toimi heidän haluamallaan tavalla. Erityisesti suomenkileinen Windows oli pannassa. Siihen aikaan käytössä oli se paras WIN 3.1 ja englanninkielinen. Mulla on yhdessä läppärissä vieläkin sellainen, tosin suomenkielisenä. Siis se lähes paras.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.12.2015 kello on 06:37 ---No tuo 99:n kuva kertoo jo kaiken. Ei koske todennäköisesti montaa käyttäjää .orgissa.
Mennyt käynnistys sekaisin kun samalla kovolla Linukka ja 10.
Eipä tuo päivitys mitään sotkenut 3:ssa omassa koneessa, eikä kukaan vielä ole ilmoittanut jotta jotain probleemaa (asiakkaista).
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo Windows osaa edes itseään päivittää sekoittamatta itseään.
ittu. lentää kohta helvettiin koneelta tuo p*ska käyttis >:(
99:
Dodii, nyt on kone korjattu toimivaksi Windowsin päivityksen jäljiltä. Paitsi Windows on vielä sekaisin, saa nähdä jaksanko enää sitä korjata. Windowsissa ei onneksi ollut mitään tähdellistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta