Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (46/165) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 16.11.2015     kello on 14:33 ---Jatkoa, silloin kun mulla 10 pudotti netin, niin laitoin toisen koneen päälle jossa 7: ka.
Toimi hyvin, 10 ei löytänyt edelleenkään, ennen kuin laitoin tehdasasetukset.
Mulla langaton yhteys 4G Huawein reititin E5377T.
8.1 tuo ei pudottanut kertaakaan, reilussa puolessa vuodessa.

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai se 7:ka löysi ip:n kun se kävi sen noutamassa käynnistettäessä.
Mikäli sen markettilenovon ajurit arseesta win 10:lle, niin hae ihmeessä siihen joko Lenovon tai kortin vamistajan sivuilta WIN 10 yhteensopivat
Ei se ole käyttiksen syy mikäli on laitteita mitä ei vielä ole testattu yhteensopivaksi. Esim vanhaan miniläppäriin missä Intelin näytönohjain, Ei löydy ajuria eiu Intelin eikä läppärin valmistajan sivuilta. Pakkosyötin sinne ajurin minkä purin kansioon 1 ja sieltä haetutin pelkän ajurin , ei .msi pakettia.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.11.2015     kello on 16:23 ---Tottakai se 7:ka löysi ip:n kun se kävi sen noutamassa käynnistettäessä.
Mikäli sen markettilenovon ajurit arseesta win 10:lle, niin hae ihmeessä siihen joko Lenovon tai kortin vamistajan sivuilta WIN 10 yhteensopivat
Ei se ole käyttiksen syy mikäli on laitteita mitä ei vielä ole testattu yhteensopivaksi. Esim vanhaan miniläppäriin missä Intelin näytönohjain, Ei löydy ajuria eiu Intelin eikä läppärin valmistajan sivuilta. Pakkosyötin sinne ajurin minkä purin kansioon 1 ja sieltä haetutin pelkän ajurin , ei .msi pakettia.

--- Lainaus päättyy ---

No joo, tää ei ole ihan mun alaa, mutta eiköhän se tästä selviä. Pitää sitten kysyä viisaammilta
jos kovasti tökkii.

K.E.V:
Tossa > http://support.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g505s-notebook/downloads/DS103777

vesako:
Mä en noista mitään ymmärrä, mutta tommonen artikkeli löyty.

http://www.digitoday.fi/data/2015/11/16/onko-koneessasi-muistikortti-tai-nama-ohjelmat-windows-10--paivitysongelmia-luvassa/201515062/66

Knaus-90:
^
^
Kiitos linkistä, mulla oli se, mutta se päivitti sen vanhan.
Miksiköhän siellä missä näkyy sovellukset, sanotaan että tuo Qulcomm Atheros client
Ei käytettävissä, poista sovellus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View