Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (43/165) > >>

Teukka-74:
Meillä myös langaton tökkinyt win 10 vaihdon jälkeen. Erityisesti silloin kun osa koneista on langalla kiinni reitittimessä. Netti löytyy kun reitittimen käyttää pimeenä.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 15.11.2015     kello on 13:50 ---Viikon toimi ongelmitta, tuo Win 10. Eilen illalla hävis netti kokonaan.
Ei näyttänyt langattomasta edes kuvaketta. Pyysi laittamaan ethernetkaapelin kiinni.
Tunnin verran pulasin, enkä onnistunut, sitten laitoin tehdasasetukset niin reilun tunnin
latailun jälkeen netti oli ilmestynyt. Tiedä onko Lenovon  vika vai käyttis.

--- Lainaus päättyy ---
Jos sulla jokin B-sarjan Lenovo, niin niissä ollut wlankorteissa ongelmia, johtumatta win10:stä.
3 niitä käyttänyt takuuhuollossa Saksassa ja Winmaker taisi täältäkin sellaisen korjauttaa.
Itselläni Lenovon Yoga Pro ja T440s , ne ei ainakaan ole win 10:n kanssa tökkineet.
Enkä muutenkaan ole kuullut siitä.

SeaSharky:
Minulla on kaksi pöytäkonetta, jotka itse koottu kiinaosista ja olen niihin yrittänyt vaihtaa 10:ksi ja ensimmäinen vaikeus oli myös verkkoyhteyden häviäminen tasaisin välein.
Minulla on 3g reititin ja sen kyllä sai helposti toimimaan, kun katkaisi reitittimestä virran ja otti myös koneesta verkkopiuhan hetkeksi irti.
Mutta muuten meni heti hermot kympin kanssa, olen kaikkiaan eri koneilla yrittänyt 5 kertaa vaihtaa kymppiin ja aina on pitänyt palata seiskaan. Seiska on hyvä käyttis, paljon ei voi parantaa näin kotikäyttäjän näkökulmasta.

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.11.2015     kello on 19:39 ---Jos sulla jokin B-sarjan Lenovo, niin niissä ollut wlankorteissa ongelmia, johtumatta win10:stä.
3 niitä käyttänyt takuuhuollossa Saksassa ja Winmaker taisi täältäkin sellaisen korjauttaa.
Itselläni Lenovon Yoga Pro ja T440s , ne ei ainakaan ole win 10:n kanssa tökkineet.
Enkä muutenkaan ole kuullut siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Marketti konehan tää on G505s. Tämä kävi myös saksassa, näytön ongelma, nyt meinaa ratketa
tuosta saranan vierestä. Vielä olis vähän takuuta jäljellä, mutta siinäkin kauhee rumba.
No mulla on toinen Lenovo L 420 siinä seiska ja taidan myös jättää sen.

K.E.V:
Kai nyt joku missä ratkeaa saranat pitää lähettää takuuhuoltoon. Thumb
10:llä kirjoitan enkä vaihtais 7:aan millään.
Vastahan noita 74 kpl on asentanut eri koneisiin ilman ongelmia  ;)

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 15.11.2015     kello on 20:00 ---Minulla on kaksi pöytäkonetta, jotka itse koottu kiinaosista ja olen niihin yrittänyt vaihtaa 10:ksi ja ensimmäinen vaikeus oli myös verkkoyhteyden häviäminen tasaisin välein.
Minulla on 3g reititin ja sen kyllä sai helposti toimimaan, kun katkaisi reitittimestä virran ja otti myös koneesta verkkopiuhan hetkeksi irti.
Mutta muuten meni heti hermot kympin kanssa, olen kaikkiaan eri koneilla yrittänyt 5 kertaa vaihtaa kymppiin ja aina on pitänyt palata seiskaan. Seiska on hyvä käyttis, paljon ei voi parantaa näin kotikäyttäjän näkökulmasta.

--- Lainaus päättyy ---

No tuo on monessa mobiililaajakaistas sa ongelmana, reititin tms nukahtaa ja yhteys tippuu pois päältä. Noihin jo vuosia sitten laitettiin pingilooppi taustalle pitämään yhteyttä aktiivisena ettei uuvahda. Asialla mitään tekoa 10:n kanssa.

Onneksi tämä Huawei b593 ja Elisa eivät tee tuota.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View