Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.10.2015 kello on 15:05 ---Pikku vinkki > sillä saa päivitettyä sen Windows 10:n kun se alapalkin kuvake ei sitä tee. :-X
--- Lainaus päättyy ---
No shit, Sherlock.
Muuten, ei vieläkään ole tullut neuvoa miten finnengelska saadaan vaihdettua kokonaan Suomenkieleksi.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.10.2015 kello on 13:19 ---Saman linkin annoit minkä annoin sinulle jo 7.10.2015 kello 21:25
Mutta, miten nämä kertomasi asiat liittyy tuohon kuvakkeen toimimattomuuteen?
--- Lainaus päättyy ---
Mun Windows 7 Home Premiumista puuttuu koko kuvake joten taitaa nuo wintoosat olla kuin autot konsanaan, toisilla pelaa jopa ne eräät viime aikoina täälläkin palstatilaa saaneen merkin edustajat. ^-^
Mutta nykyään en ota suurempaa stressiä kun on fiksumpikin käyttöjärjestelmä saatu, olisihan se silti kiva että lasten koneessakin olisi uusinta uutta.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.10.2015 kello on 16:45 ---Mun Windows 7 Home Premiumista puuttuu koko kuvake joten taitaa nuo wintoosat olla kuin autot konsanaan, toisilla pelaa jopa ne eräät viime aikoina täälläkin palstatilaa saaneen merkin edustajat. ^-^
Mutta nykyään en ota suurempaa stressiä kun on fiksumpikin käyttöjärjestelmä saatu, olisihan se silti kiva että lasten koneessakin olisi uusinta uutta.
--- Lainaus päättyy ---
No se on tuo elämä kova, meillä poika lykkäs omaan isoon pelikoneeseen 10 kuin tyhjää 8 tilalle, sitten se laittoi vanhaan HP miniläppäriin suomipojan ohjelmat eli linuxit. Nyt sill on työn alla koulukaverin tabletti apple johon ne laitta wintoosan että sopii pelatessa yhteen eikä tarvitse säätää.
Eli ehkä sinunkin kannatta antaa ne päivitykset sinne nuoriso osastolle. Meillä tämä nykytekniika nero on 13 v ja hommat helpottuu joka vuosi, ei paljon papan tarvii itteää rasittaa moisilla ongelmilla.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.10.2015 kello on 16:45 ---Mutta nykyään en ota suurempaa stressiä kun on fiksumpikin käyttöjärjestelmä saatu, olisihan se silti kiva että lasten koneessakin olisi uusinta uutta.
--- Lainaus päättyy ---
Se on vaan se sun parempi ohjelma ja merkki sellainen jolla ei tällä alalla tee yhtään mitään. Mikään softausohjelma jne ei toimi siinä, ei toimi yleensä Linuxissakaan.
Taiteilijat , elokuvamiehet ja Ihaa kavereineen puree vaan omenaa ihan rauhassa.
Edit: Voi sillä kylläkin omenapuhelimen ja tabin päivittää . Siihen se taitaa jäädä.
Heitä pois se Win10 kone ihaa ja osta lisää omenoita taloon. Ei tartte käsiä tyhmään käyttikseen liata ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.10.2015 kello on 08:48 ---Taiteilijat , elokuvamiehet ja Ihaa kavereineen puree vaan omenaa ihan rauhassa.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm...keitäs täällä orgissa olikaan jotka pureskelevat omppua, ei he mun tietääkseni elokuvamiehiä tai taiteilijoitakaan ole ja muutaman tavatasessani en ole kysynyt mikä kone heillä on.
Ja mitä käyttöön tulee niin kuulemani mukaan niillä tekee saman kuin muillakin käyttiksillä, tarvitsee vain hankkia appstorelta ohjelmat, eihän windowsissakaan kaikki tule valmiina.. Meidän tietokoneiden käyttö kun on ollut pelkkää peruskäyttöä niin itse en tiedä mikä tässä ei sitten muka toimisi kuten windowseissa, mutta jos kerrot niin olen tarkkana korvana. Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda ---Heitä pois se Win10 kone
--- Lainaus päättyy ---
Koulumaailma taitaa vielä vaalia windowseja joten ehkä sellainen kannattaa pitää vielä talossa joten Thumb vielä senkin puolesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta