Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (37/165) > >>

99:
Nyt en ymmärrä. Miten tämä liittyy siihen että Win10 päivitystoiminto ei toimi?

K.E.V:
Ei mitenkään, ei kai se mahdottoman vaikea ole päivittää antamastani linkistä mikä varmaan oli ennestäänkin tiedossa.
Itse en ole kai kuin yhden koneen päivittänyt tuosta alapalkin kuvakkeesta kun ei sattunut tikkua olemaan taskussa kun systerillä käväisin.

ose:
Tämän uuden Lenovon päivitin välittömästi kympiksi. Helppoa ja hyvin toimii.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.10.2015     kello on 12:52 ---Ei mitenkään, ei kai se mahdottoman vaikea ole päivittää antamastani linkistä mikä varmaan oli ennestäänkin tiedossa.
Itse en ole kai kuin yhden koneen päivittänyt tuosta alapalkin kuvakkeesta kun ei sattunut tikkua olemaan taskussa kun systerillä käväisin.

--- Lainaus päättyy ---

Saman linkin annoit minkä annoin sinulle jo 7.10.2015 kello 21:25

Mutta, miten nämä kertomasi asiat liittyy tuohon kuvakkeen toimimattomuuteen?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.10.2015     kello on 13:19 ---Saman linkin annoit minkä annoin sinulle jo 7.10.2015 kello 21:25

Mutta, miten nämä kertomasi asiat liittyy tuohon kuvakkeen toimimattomuuteen?

--- Lainaus päättyy ---
Pikku vinkki > sillä saa päivitettyä sen Windows 10:n kun se alapalkin kuvake ei sitä tee. :-X
Minä tuon linkin käytin jo hyväkseni kun Win 10 julkaistiin, ihan samana päivänä. Sain kyllä ihan muualta sen.
http://muropaketti.com/microsoft-julkaisi-windows-10n-virallisesti-porrastetun-asennuksen-odottelun-voi-ohittaa

--- Lainaus ---Microsoft julkaisi Windows 10:n virallisesti, porrastetun asennuksen odottelun voi ohittaa

29.7.2015

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View