Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2015 kello on 20:54 ---Eilen laitoin yhteen i5 HP:n ja i5 Lenovoon. Tyhjä kowo kummassakin. 7 sisällä noin 25 min/kone. Sitten 10 levyltä about sama aika.
--- Lainaus päättyy ---
Nuo on sitten levyimage asennuksia, ei normaaliasennuksia. Seiska ei mene tuotavauhtia koneeseen, itselläkin kului melkein 40 min tuohon uuteen koneeseen. Ja päivityksissä menikin sitten tunti poikineen.
Kympin "asennuksessa" meni semmoiset 25 min, kunhan ensin tiedostot oli haettu Microsoftilta ja tehty esialustukset. Tosin tämänjälkeen piti sitten asetuksia tehdä, ja päivityksiä hakea (vaikka asennuksessa oli muka hakenut päivitykset). Lopullinen asennus aika reilu tunti. Nyt sitten korjailemaan seiskan jäänteinä tulleita erroreita pois (seiskassa ei onglemaa, kymppi antaa erroria).
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2015 kello on 20:54 ---Jaa, joka kone kysäisee haetaanko päivitykset, täytyy ruutuprintti ottaa kun seuraava osuu kohdalle
--- Lainaus päättyy ---
Ei kysäise. Kokeile Microsoftin päivitystyökalulla niin tiiät.
Ps. Miten tästä saa finnengelskan muutettua kokonaan suomeksi?
K.E.V:
Tuo aika minulla = iso muisti 8 ja 16gigaa + nopeat ssd:t ;D Ei imagea
Jaa, kyll muutaman enkkukoneen olen vaihtanut finskiksi, ihan asetuksista määrittelin ja se haki jonkun lisäpaketin
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 7.10.2015 kello on 21:30 ---Tuo aika minulla = iso muisti 8 ja 16gigaa + nopeat ssd:t ;D Ei imagea
Jaa, kyll muutaman enkkukoneen olen vaihtanut finskiksi, ihan asetuksista määrittelin ja se haki jonkun lisäpaketin
--- Lainaus päättyy ---
No, tuossa koneessa on 8 gigaa rammia, SSD (450MB/s luku ja kirjoitus, kiinni 6Gb/s sata väylässä) ja neliytiminen i5.
Itse en saa kirjautumisruudusta pois "Password" ja "Welcome" tekstiä, enkä valikoista muutettua "Calendar", "Mail", "Photos", jne..
K.E.V:
En muista jäikö mitään vierasperäisiä tuohon, siitä hetkonen
kimi:
Kolmeen koneeseen olen 10 asentanut ja kaikki ongelmitta. Päivittänyt itse asiassa. Kaikkiin olen vaan tehnyt tilauksen ja siinä vaiheessa kun MS on koonnut tarvittavat päivitykset ja ilmoittanut minulle olen ne päivittänyt. Toistaiseksi helpoin päivitys mikä minulle on tullut eteen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta