Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (28/165) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 12.09.2015     kello on 14:36 ---Jos et halua win10:ä, tässä linkki ohjeisiin ylimääräisten tiedostojen poistoon:
http://www.uusisuomi.fi/teknologia/112979-onko-windows-10-vallannut-tietokoneen-vaikka-et-halua-paivittaa
Windowsin oma virustorjunta riittää, jos et käy epämääräisillä sivuilla...

--- Lainaus päättyy ---

Ok Thumb

Aakku:
Yritin asentaa tikulta tablettiin Win 10....

Asennuksen alussa tivattiin heti tuoteavainta. No ei ole tuoteavainta mulla ei. Ei löytynyt läppärin pohjasta, eikä akkukotelosta.
Mites tästä eteenpäin? Tässä koneessa on alunperin ollut 8, jonka olen päivittänyt 8.1 versioksi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.09.2015     kello on 14:30 ---Mitäs järkeä tuossa on?

--- Lainaus päättyy ---
Ainakin tilaa säästyy. Usein jos on asennus mennyt vituralleen tuo kansi kannattaa tyhjentää. Samaiseen kansioon kerääntyy muutkin päivitykset
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.09.2015     kello on 16:14 ---Yritin asentaa tikulta tablettiin Win 10....

Asennuksen alussa tivattiin heti tuoteavainta. No ei ole tuoteavainta mulla ei. Ei löytynyt läppärin pohjasta, eikä akkukotelosta.
Mites tästä eteenpäin? Tässä koneessa on alunperin ollut 8, jonka olen päivittänyt 8.1 versioksi.

--- Lainaus päättyy ---
Sun pitää tehdä päivitysasennus ja samasta versiosta mikä on koneella. 8.1 päivittyy win10proksi. 7homepremium 10 homeksi. Eli päivität sen käyttiksen ollessa käytössä, ei tikulta boottaamalla.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.09.2015     kello on 16:35 ---Ainakin tilaa säästyy. Usein jos on asennus mennyt vituralleen tuo kansi kannattaa tyhjentää. Samaiseen kansioon kerääntyy muutkin päivitykset

--- Lainaus päättyy ---

Jos vain tyhjennät tuon kansion, niin winkkari lataa ne automaagisesti uudestaan sinne.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.09.2015     kello on 16:35 ---Sun pitää tehdä päivitysasennus ja samasta versiosta mikä on koneella. 8.1 päivittyy win10proksi. 7homepremium 10 homeksi. Eli päivität sen käyttiksen ollessa käytössä, ei tikulta boottaamalla.

--- Lainaus päättyy ---
Jaahas...

Mulla on pari muuta läppäriä 8.1 versiolla, jotka olen myös USB tikulta päivittänyt 10 versioon ilman kyselyjä. Oletin, että tämäkin hoituu samalla tavalla.

Elikä käyttis on päällä ja tikulla on ladattuna 10 päivitys. Mistään puhtaalta pöydältä asennuksesta siis ei ole kysymys.
No mutta mistäs sen tuoteavimen mahtaisi löytää?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View