Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto ainoana autona,pitkä työmatka, kulut.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 7.10.2014 kello on 10:33 ---Kyllä minusta tämä on hyvä kompromissi
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Peltikuoriaisen ulkomitat, näppäryys..
Suorat sisäseinät, niin seinille mahtuu kaapit eikä päänuppiosasto ahdistu. Huussi ja kyökkin käyttökelvollinen.
Hintaa vaan on kuin isommalla - onhan siinä teknisesti kaikki sama, mutta pienemmässä tilassa.. Ei muuten, mutta kun halvemmalla saa Saksasta uuden 7m Adrian täysinteg. - tuossa kesällä kattelin etelän liikkeessä :-X
--- Lainaus päättyy ---
Ja näkyy uudet burstner trevio t 645 ja sisarmallit maksavan manner euroopan puolella noin 55 000.
Ja linkistä näköjään tämän vuoden malli tarjouksessa 45 900, tosin mallina T600
http://www.vanomobil.be/fr/occasions/promotions/vans/573_brevio-t600-fiat-130.html
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 7.10.2014 kello on 10:33 ---Hintaa vaan on kuin isommalla
--- Lainaus päättyy ---
No tätä en ole koskaan itsekään juuri ymmärtänyt - vai onko nuo kuoren materiaalit muka niin halpoja ja suurin hinta itse kokoonpanotyössä, että tämä olisi perusteltua? Vähän kuin vaikka asfaltoinnissa, se itse kama jossain OKT pihamaan asfaltoinnissa maksa juuri mitään, suurin kustannus tulee itse vermeiden ronttaamisesta ja työstä = hinta ei juuri muutu vaikka kaksinkertastaisit sen asfaltoitavan pinta-alan ???
"Masi":
Voisko olla ettei kyseinen malli olekkaan verotuksellisesti matkailu-auto ?
Vaan täyden autoveron auto sillä ei tuo hinnan ero muuten keski-euroopaan selity.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 7.10.2014 kello on 10:33 ---Kyllä minusta tämä on hyvä kompromissi
Peltikuoriaisen ulkomitat, näppäryys..
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus ---Tekniset tiedot
Nopeusrajoitus: 100 km/h, Pituus: 6,38 m, Leveys: 2,10 m, Kokonaismassa: 3 500 kg, Vuodepaikkoja: 4, Rek. henkilömäärä: 4
--- Lainaus päättyy ---
Mieluummin 6m oikeaa autoa...
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 7.10.2014 kello on 11:11 ---Mieluummin 6m oikeaa autoa...
--- Lainaus päättyy ---
Niin, eihän Ducato ole kuin 5 cm tuota Burstneria kapeampi leveimmältä osin mutta se yläosa kapenee sitten jo reippaammin..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta