Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tämän päivän autohuoltoa

<< < (19/22) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 10.10.2014     kello on 13:13 ---Samalla kaavalla laskien sähköllä lämmittäen 57,02eur. Näillä olettamuksilla: sisätilanlämmitin (1200W)+lokilämmitin (500W) ja 2 tunnin lämmitys molemmissa päissä. Että ei toi sähköllä tuusaaminenkaan ole mitenkään ilmaista.

Ja ainakin omien kokemusten mukaan ei tarvita kyllä puolen tunnin lämmittelyä etukäteen ennen kuin vasta oikeilla pakkasilla. Kyseessä kuitenkin 5KW lämmitysteho. Tosin tämä sama pätee kyllä tuohon sähköllä lämmittelyynkin, nollan tuntumassa riittänee vähempikin kuin 2h lämmitysaika.

--- Lainaus päättyy ---

Missä sähkö maksaa 26s/kWh?
Kotona lämmitän sähköllä alle 10s/kwh - ja töissä ei maksa mulle mitään ;)  Ardikista en kuitenkaan luovu ja kulutuksesta ei tingitä.

mike:
Eipä paluupuolella kovin paljon painetta ole ja onhan tuo tankin pohja tai siis paluuputken pää ylempänä kun vebasto. Eli kyllä lappoa tulee ilmeisesti tarpeeksi. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. No eipä kai tuo ole paras ratkaisu mut varmaan helpoin.

janitkon:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.10.2014     kello on 13:35 ---Missä sähkö maksaa 26s/kWh?
Kotona lämmitän sähköllä alle 10s/kwh - ja töissä ei maksa mulle mitään ;)  Ardikista en kuitenkaan luovu ja kulutuksesta ei tingitä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei missään. Kyllä sähkön hinta on ainakin täällä Oulussa kaikkineen luokassa 13c/kwh. Tuossa laskelmassa vain laskettu 2h lämmitys/kerta. Eihän se tosiaan töissä maksa mitään, mutta ainakin meidän verstaalla on sisätilanlämppärin käyttö kielletty.

JPVäisänen:
Ystävällinen autohuolto Kempeleessä luovutti mun tapauksen ja sain luvan myyneeltä autoliikkeltä viedä auto PowerFlashille "hoitoon". Katsotaan josko ensiviikolla saisin auton sinne tutkimuksiin ja löytäisivät vian. Ja saisin vieläpä jotain korvausta liikkeltä...

JPVäisänen:
Niille jota tämä mun ongelmanratkaisu kiinnostaa niin sain ajan PowerFlashille 10.marraskuuta..... on se hyvä että joillaki on töitä. Pikkasen tämä odottelu nyt vituttaa mutta eipä ole vaihtoehtoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View