Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Eläke!

<< < (2/13) > >>

Onneva:
Tuli 1,5 vuotta lisää reipasta työn iloa.
Toivottavasti kroppa ja pää kestää, että jaksaa painaa tappiin asti ja että töitäkin
riittää vanhenevalle kärtylle  :o

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 30.09.2014     kello on 20:23 ---Jos tästä nyt kovin yleisluonteista ja ympäripyöreää keskustelua voi käydä, niin käytäköön. Mutta kun tämä kääntyy niin helposti politikaksi, jota emme täällä käsittele.

Omalta osaltani totean vain, että minulle, 1973 syntyneelle, taitaa eläkeikä olla sitten jossain 90 vuoden tietämillä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja muutaman vuoden myöhemmin samalle vuosikymmenelle syntyneelle 95, noh, ei me tarvita onneksi mitään tiettyä ikää reissaamiseen eikä muuhunkaan.

Catiska:
Hankalinta tuossa eläkeratkaisussa oli se että se ei koske suuria ikäluokkia, siksi luulen ettei meidän nuorempien osalta tuo jää tähän, kirstu tyhjenee ennen meitä.

eura665:
Meillä 80luvulla syntyneillä tulee menemään niin jotta sinäpäivänä kun kuolee työmaalle saa olla loppuvuoden eläkkeellä, tässä pitäisi monen "nuoren" ruveta miettimään, kuinka saisi omaisuutta haalittua senverta jotta voi joskus eläkkeelle jäädä, nykyjärjestelmä on kaluttu loppuun ennen meidän eläkeikää.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 30.09.2014     kello on 21:51 ---Hankalinta tuossa eläkeratkaisussa oli se että se ei koske suuria ikäluokkia, siksi luulen ettei meidän nuorempien osalta tuo jää tähän, kirstu tyhjenee ennen meitä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös me suuret ikäluokat olla jo eläkkeellä? Tai melkein kaikki?

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suuret_ik%C3%A4luokat

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View