rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Leirintäalueelle henkilöautolla?  (Luettu 3799 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:22.08.2016 kello on 22:09
Leirintäalueelle henkilöautolla?
« : 15.09.2014 kello on 02:54 »
Heps!


Olen viettänyt muutamia öitä autossa nukkuen, ns. puskaparkeissa ja nyt olen pohdiskellut pidempää reissua läpi suomen ihan tavallisella farkku volvolla. En ole hankkimassa telttaa, autossa on patja mukana. Voinko leirintäalueelle leiriytyä henkilöautolla, ilman sitä telttaa tai asuntovaunua?

Pahoittelut pöhköstä kysymyksestä, mutta mieleeni tuli josko jollakin olisi kokemusta ko. asiasta. Nauretaanko mut pois vai pääsenkö leirintäalueelle rakkaalla volvollani?

T. Matkailija

ps. vaunu on ostoslistalla, muttei vielä :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #1 : 15.09.2014 kello on 06:20 »
Mikä estäisi? Kyllähän yksi mies volvossa mielummin nukkuu huonossa kelissä kuin teltassa.
Viime kesänä yks ranskalainen pariskunta asustli berlingossa eikä kukaan hämmästelly Turun ruissalossa.
Siitä vaan rohkeesti sisään ja esittää asiansa.no hätä,. t migel

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #2 : 15.09.2014 kello on 07:15 »
Sfc alueista en tiedä, mutta yleisillä alueilla on tänäkin kesänä näkynyt henkilöautossa nukkuvia matkalaisia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:44
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #3 : 15.09.2014 kello on 10:50 »
Kesäaikaan onnistuu ok jos pystyy tuulettamaan autoa kunnolla. Autossa on paljon yksinkertaisia ikkunoita ja vettä kondensoituu jo yhden henkilön asumisella ihan kiitettävästi. Itse laittaisin sen patjan hyvään vaellustelttaan ja nukkuisin siinä.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #4 : 15.09.2014 kello on 11:17 »
Totta tuiverrat Kimi! Parhaat unet saa just hyvässä vaellusteltassa kunnon absidilla jonne saa kengät sun muut vermeet.
Mut jos saa sähköä autoon ja pieni lämpöilmapuhallin niin sekin toimii...
Ite oon nukkunut autossa monta yötä ja ihan hyvin on mennyt.
Ainoo huono puoli on jos on ottanut kaltsuu niin kauhee kampeeminen kuselle! :D :D :D    t migel

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #5 : 15.09.2014 kello on 12:45 »

Ainoo huono puoli on jos on ottanut kaltsuu niin kauhee kampeeminen kuselle! :D :D :D    t migel

Kuselle ei tarvitse könytä kun ottaa sorsan mukaan . Tahi tratti ja letku ulos :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Leirintäalueelle henkilöautolla?
« Vastaus #6 : 15.09.2014 kello on 16:16 »
Tai sit jos on oma letku sellainen et voi jättää ikkunan raost ulos mut tietty naapurit voi säikähtää et mikä käärme se siell on! :Dhah haa

Joo mut aiheen aloittajalle vaan terkkui et hyvin siel autossakin pärjää. Mulla on nyttekin volvossa vaunusta lainassa patja ja toinen puoli takapenkistä alhaalla ja makuupussi siinä framilla,-hyvin saa päiväunet ja yökin sellaiset missä vaan haluaa.

Ja joka yö puskassa tms on aina ilmainen lounas,-laske säästö kontra leirintäaluemaksu,-tietty leirintäalueella on hauskempi olla suihkuineen ja telkkarihuoneineen mutta kyllä nuinkin ihan autoretkeilyllä pärjäilee...

Ja se patja on meitin koiruuksien mieleen kun saavat siellä melskata.

                                t migel :D :D :D