Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua as-auton pituudesta ja tiloista.

<< < (15/20) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.09.2014     kello on 21:08 ---Palveleeko tämä keskustelu ketään?

Minusta on hyvä jos itse kukin on löytänyt sen oman mieluisen ja itselleen sopivan, oli se sitten linja-auton kokoinen tai pienin mahdollinen retkeilyauto.

--- Lainaus päättyy ---
No mulla varmaan on se lähes pienin mahdollinen retkuiluauto...Meit ä nyt ei ole kuitenkaan kuin 1-2 matkaamassa.
Vaihtoakin olen ajatellut, mutta hyvinvarusteltua yhtä pientä ei vain löydy. Tai löytyyhän niitä, mutta näissä piskuisissa on usein suurempi hintalappu, kuin kooltaan isommissa.
Isommat eivät taas oikein nappaa, kun se auto on vain tavallaan välikappale. Matkaaminen ja kohteet ovat niitä tärkeämpiä, eikä autossa majailu.
Isolla autolla ajamisesta saa ihan tarpeeksi, kun ajelee noilla rahtikoneilla.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.09.2014     kello on 21:20 --- Matkaaminen ja kohteet ovat niitä tärkeämpiä, eikä autossa majailu.

--- Lainaus päättyy ---

Siksi minä ihmettelenkin noita asuntovaunun nyhtäjiä.  ;)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.09.2014     kello on 21:33 ---Siksi minä ihmettelenkin noita asuntovaunun nyhtäjiä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
...mut hei, sehän on makuasia.

Oulaa:
Tuosta se pitää auto laittaa niin riittääpi sitten juttua tiloista ja pituuvestakin  ;D

Turhan Höpöttäjä:
Sillä olisikkin näppärä ajella metsäteitä Ilomantsin sotamuistomerkkejä katselemaan.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View