Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua as-auton pituudesta ja tiloista.

<< < (8/20) > >>

VJH:
Kyllä tuolla Knaus Suntraveller 708G-llä, mahtuu 2 ihmistä ja 2 koiraa matkustamaan ja asumaan hyvin.
Pituutta on 7,2 m . Joten taipuu ja mahtuu hyvin minne haluaa. Tosin peruutuskamera on pakollinen ahtaissa paikoissa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.09.2014     kello on 15:21 ---Oliko se sitten takatalli, jossa kansantanssiryhmäll ä oli harjoitukset joku vuosi sitten. Näitä muista niin tarkkaan, juppi autojen sisäratkaisuja.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ee ne takatallissa ollu ne harjoitukset. Ne oli siinä taka sängyn etu puolella, ja minä istuin sängyn laidalla taputtamassa samaan tahtiin, kuin naistanssijoilla paikat hytkyi.  :D
Niin, ja juppiauto on nätti sekä korea ulkopuolelta, mutta ahdas sisältä. Kuten messuilla käviät kulkimiin sisään kurkistaessa on todenneet.  ::)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.09.2014     kello on 16:31 ---Ee ne takatallissa ollu ne harjoitukset. Ne oli siinä taka sängyn etu puolella, ja minä istuin sängyn laidalla taputtamassa samaan tahtiin, kuin naistanssijoilla paikat hytkyi.  :D
Niin, ja juppiauto on nätti sekä korea ulkopuolelta, mutta ahdas sisältä. Kuten messuilla käviät kulkimiin sisään kurkistaessa on todenneet.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ois tilava vehje,jossa voi pitää tanssit ;) :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.09.2014     kello on 16:56 --- Mulla ois tilava vehje,jossa voi pitää tanssit ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Meikäläinen on huono tanssimies, mutta Valkokarhu vaunussa voisi muutaman vingerporilaisen jälkeen yrittää hiertää.  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.09.2014     kello on 16:56 --- Mulla ois tilava vehje,jossa voi pitää tanssit ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Risto, meittin 14-15 neliöisistä puuttuu ratti ja polkimet, pärinää kyllä kuuluu sillointällöin.
Eikä tätä tartte ottaa mukaan joka paikkaan, eli ollaan hilijaa vaan  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View